(تصاویر) ماریا شاراپووا با چه کسی نامزد کرد؟

به گزارش وبلاگ مهیار، چند روز پیش ماریا شاراپووا با انتشار پستی در اینستاگرام همه را غافلگیر کرد و خبر از جواب بله دادن به الکساندر گیلکس داد، کسی که خیلی برای مردم آشنا نبود.

(تصاویر) ماریا شاراپووا با چه کسی نامزد کرد؟

الکساندر مارک همینگ گیلکس یک میلیونر بریتانیایی است. او یکی از بنیانگذاران شرکت حراج آنلاین آثار هنری به نام Squared Circles است که سال 2020 تأسیس شده و همچنین از سال 2011 تا 2018 یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت Paddle8 بود. گیلکس بین قدرتمندترین بیزنس من های دنیای هنر قرار گرفته است. الکساندر 40 ساله از دوستان صمیمی پرنس هری و پرنس ویلیام، شاهزاده های بریتانیا به شمار می رود. الکس بعد از این که جواب مثبت از تنیسور مشهور روسیه ای گرفت با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ممنون از این که از من پسری بسیار بسیار خوشبخت ساختی. من منتظر یک عمر عاشق تو بودن و یاد دریافت از تو هستم.

الکساندر پیش از این یک ازدواج ناموفق داشته. او سال 2012 با میشا نونو طراح لباس ازدواج کرد و سال 2017 از او جدا شد. از سال 2018 هم با ماریا شاراپووا رابطه دارد که حالا به نامزدی رسیده است. این دو اولین مرتبه در ژانویه 2018 وقتی در فرودگاه لس آنجلس با یکدیگر عکس دریافتد، آشنا شدند و رابطه داشتند. ماریا بعد از اعلام خبر بله گفتنش راز جالبی را فاش کرده است: من از روز اول به تو بله گفتم. این راز کوچک ما بود، مگر نه؟

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "(تصاویر) ماریا شاراپووا با چه کسی نامزد کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) ماریا شاراپووا با چه کسی نامزد کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید