توضیحات رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر در مورد آتش سوزی خوابگاه پسرانه

به گزارش وبلاگ مهیار، رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر توضیحاتی را در مورد آتش سوزی خوابگاه پسرانه این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر در مورد آتش سوزی خوابگاه پسرانه

محمدی، رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ مهیار، در مورد حریق خوابگاه دانشجویی پسرانه این دانشگاه که شب گذشته در خیابان کریم خان زند رخ داد گفت: حدود ساعت 23:45 شب گذشته دانشجویان احساس دود در ساختمان خوابگاه می نمایند که بلافاصله با آتش نشانی تماس می گیرند و خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانی حریق ناشی از ضایعات که در یکی از اتاق های خوابگاه واقع در طبقه هم کف ساختمان خوابگاه بوده مهار می شود.

وی اضافه نمود: حدود 11 دانشجو به علت جمع شدن دود در ساختمان دچارتنگی نفس می شوند که با حضور اورژانس در محل حادثه دانشجویان سر پایی درمان می شوند و یک نفر هم که به مرکز درمانی منتقل شده بود یک ساعت بعد با حال مساعد به خوابگاه برمی شود.

رئیس اداره امورخوابگاه های دانشگاه امیرکبیر افزود: این خوابگاه مربوط به دانشجویان پسرانه مقطع کارشناسی دانشگاه امیرکبیر است که حدود 400 دانشجو در آن ساکن هستند.

وی ادامه داد: سه ساعت پس از اطفای حریق شرایط خوابگاه به حالت عادی بازگشت و دانشجویان ساکن خوابگاه به اتاق های خود بازگشتند و خوشبختانه آسیب جدی به زیر ساخت های خوابگاه از جمله آب و برق و گاز وارد نشده و خوابگاه در شرایط عادی است به غیر از در ورودی خوابگاه و اتاقی که محل جمع آوری ضایعات بوده دچار آسیب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توضیحات رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر در مورد آتش سوزی خوابگاه پسرانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رئیس اداره امور خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر در مورد آتش سوزی خوابگاه پسرانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید