اعتبار گواهی نامه های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی تمدید شد

به گزارش وبلاگ مهیار، اتاق ایران به همت مدیران ارشد و نمایندگان واحدها در سیستم مدیریت کیفیت، پیروز شد در ممیزی مراقبتی دوم که به صورت آنلاین در سه حوزه استاندارد ایزو 9001:2015، ایزو 26000:20100 و HSE-MS انجام شد؛ نسبت به تمدید اعتبار گواهینامه ها و تقدیر نامه های خود اقدام کند.

اعتبار گواهی نامه های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی تمدید شد

در سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001:2015 به مانند نسل های گذشته این استاندارد فرآیندهای کاری واحدها و میزان گیری شاخص های عملکرد این فرآیندها به صورت مستمر مورد ارزیابی نهاده شد تا در صورت احتیاج به برطرف کاستی ها به وسیله اقدام اصلاحی اقدام و به بهبود مستمر و تعالی سیستم یاری کرد.

در استاندارد ایزو 26000 که ناظر به وظایف بنگاه ها در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی است، اتاق در حوزه های مربوط به این استاندارد که عبارتند از : حاکمیت سازمانی، حقوق بشر، شیوه های کارگری، مسئولیت نسبت به محیط زیست، انصاف در عملکردهای سازمانی، مسائل مربوط به حمایت از مصرف کننده و توسعه جامعه، طبق برنامه های تعریف شده در این حوزه ها اقدامات داوطلبانه خود را در معرض داوری و ممیزی مربوطه قرار داد.

در بخش HSE-MS با توجه به اداری بودن محیط سازمانی اتاق ایران به برنامه هایی همانند انجام معاینات شغلی، استقرار پزشک طب کار، انجام ارزیابی های عوامل زیان آور و سنجش اثرات زیست محیطی و امکان سنجی پیاده سازی و استقرار مدیریت سبز اشاره شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "اعتبار گواهی نامه های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار گواهی نامه های اتاق ایران در ممیزی مراقبتی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید