افشای مشخصات تازه گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش وبلاگ مهیار، با توجه به اطلاعات منتشرشده در وبسایت گواهی چینی 3C، گوشی سامسونگ گلکسی A53، با قابلیت شارژ سریع 15 واتی ارائه می گردد.

افشای مشخصات تازه گلکسی A53 سامسونگ

به گزارش وبلاگ مهیار، گوشی گلکسی A53 سامسونگ اخیراً در صدر اخبار بوده است. چندی پیش این گوشی در وبسایت BIS و Geekbench ظاهر شد و اکنون این دستگاه به وسیله وبسایت گواهی 3C چین نیز آزمایش شده است. جزئیات منتشرشده به وسیله این وبسایت قدرت شارژ دستگاه که پیش از این ناشناخته بود را نشان می دهد.

طبق فهرست وبسایت 3C، گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G دارای شماره مدل SM-A5360 است. این نشان می دهد که شارژر مسافرتی گوشی که همان شارژر ارائه شده درون جعبه خرید خواهد بود، سرعت شارژ 15 واتی خواهد داشت. متأسفانه، این فهرست به طور دقیق مقدار شارژ سریع گوشی را نشان نمی دهد. اما، انتظار می رود که با سرعت شارژ سریع 25 واتی، مشابه مدل قبلی این سری، یعنی گلکسی A52، عرضه گردد.

به غیر از این می دانیم که این گوشی قبلاً با تراشه Exynos 1200 هشت هسته ای دیده شده بود. این چیپست دارای 6 هسته با فرکانس 2 گیگاهرتز و دو هسته دیگر با فرکانس 2.40 گیگاهرتز است. بعلاوه ممکن است مجهز به حداکثر رم 8 گیگابایتی باشد و در سیستم عامل اندروید 12 راه اندازی گردد.

علاوه بر این، گزارش اخیر نشان داد که این دستگاه ممکن است در یک نسخه که مجهز به یکی از مدل های تراشه اسنپدراگون است، نیز عرضه گردد. نسخه مجهز به اسنپدراگون احتمال برای بازار های اروپایی طراحی شده باشد. این دستگاه با شماره مدل متفاوتی عرضه می گردد. شماره مدل این گوشی با تراشه اسنپدراگون SM-A536B است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.5 اینچی +FHD عرضه گردد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است.

در حال حاضر، تاریخ دقیقی که زمان عرضه این دستگاه را نشان دهد، وجود ندارد. اما با توجه به اینکه اخبار بیشتری درباره آن افشا می گردد، می توان نتیجه گرفت که احتمالا به زودی معرفی گردد. پیش بینی می گردد که انتشار آن در چند ماه آینده باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات تازه گلکسی A53 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تازه گلکسی A53 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید