اپلیکیشن های استثنایی برای عاشقان کی پاپ!weverseUNIVERSE

به گزارش وبلاگ مهیار، صنعت کی پاپ همیشه در کسب عایدی از روابط هواداران و هنرمندان ماهر بوده است، اما در دیجیتالی کردن آنها به طرز ناامیدکننده ای کند بوده است.

اپلیکیشن های استثنایی برای عاشقان کی پاپ!weverseUNIVERSE

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مهیار، تا سال 2019، کالاها و آلبوم ها اغلب فقط به وسیله وب سایت های شخص ثالث در دسترس بودند اما در سه سال اخیر صنعت کی پاپ نیز به جهانی فناوری پا گذاشته و اپلیکیشن هایی را برای ارتباط بهتر طرفداران با خواننده خود معرفی نموده است که در این گزارش به سه اپلیکیشن برتر در این راه پرداخته خواهد شد.

weverse

اپلیکیشن ویورس یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار است که به شما امکان می دهد با دنبال کردن صفحه سلبریتی های کره ای مورد علاقه خود از آخرین و تازهترین اخبار و حواشی مربوط به آنها آگاه شده و حتی برای آنان فن پیج بسازید و حمایتشان کنید. شما بعلاوه می توانید با طرفداران دیگر نیز متحد شده و با همراهی آنها پست، ویدیو و محتواهای حمایتی بسازید و آنها را در weverse به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ویدیو | آرتمیس در پی ماموریت غیرممکن در ماه

علائم رایج بیماری های قلبی غیر از درد قفسه سینه

شما با دنبال کردن صفحه رسمی سلبریتی های مورد نظر خود می توانید عکس ها و ویدیوهای اختصاصی آنها را که در برنامه های دیگر پیدا نمی شوند را به راحتی مشاهده نموده و با لایک، کامنت و اشتراک گذاری آنها حمایت کنید. در صفحه اصلی این اپ و در بخش Feed می توانید تمامی پست های مرتبط و تازه را مشاهده کنید. در بخش Artist نیز قادرید تمامی محتواهای اشتراک گذاشته شده به وسیله اعضا را مشاهده نموده و آنها را لایک کنید.

علاوه بر اشتراک گذاری عکس و ویدیوهای حمایتی شما بعلاوه می توانید دوست های زیادی در سراسر جهان پیدا نموده و با آنها ارتباط برقرار کنید. البته برای دوستیابی و تعامل با سایر اعضای این اپ باید به زبان انگلیسی مسلط باشید زیرا بیشتر اعضای برنامه وی ورس را خارجی ها به خصوص کره ای ها تشکیل می دهند و به همین علت باید با آنها انگلیسی صحبت کنید. البته این اپ دارای قابلیت ترجمه است و می توانید کپشن پست هایی که به زبانی غیر از انگلیسی هستند را با استفاده از گزینه Translation به english تبدیل کنید.

دسترسی به محتواهای انحصاری

یکی از مزیت های عضویت در برنامه Weverse دسترسی به عکسها و ویدئوهایی است که در شبکه های اجتماعی دیگر منتشر نشده اند. بعضی پست ها به نوعی اختصاصی هستند و در هر جایی به اشتراک گذاشته نشده اند. شما می توانید با عضویت در بخش Army Membership محتواهای اختصاصی سلبریتی های محبوب خود را دیدن نموده و یک پله از سایر طرفداران جلوتر باشید.

UNIVERSE

نرم افزار UNIVERSE یک شبکه اجتماعی و پلتفرم اختصاصی جهت برقراری ارتباط و دنبال کردن هنرمندان کره ای سبک موسیقی کی پاپ است که به وسیله آن می توانید به تازهترین محتواهای خوانندگان مورد علاقه خود از جمله برنامه های تلویزیونی، رادیویی، عکس، ویدیو و غیره دسترسی پیدا کنید.

متحد شدن با طرفداران دیگر و ساخت فن پیج نیز در این اپلیکیشن امکان پذیر است و از این طریق می توانید عکس ها و ویدیوهایی که برای خوانندگان محبوب خود ساخته اید را منتشر کنید تا وایرال شوند. بدین ترتیب هنرمندان نیز می توانند طرفداران خود را بشناسند و با لایک کردن پست ها و یا کامنت گذاشتن با آنها در تعامل باشند.

با حمایت از خوانندگان مورد علاقه خود جایزه بگیرید

با ثبت فعالیت های حمایتی خود مانند خرید آلبوم، ساخت و انتشار پست های مرتبط از خوانندگان مورد علاقه تان می توانید جوایز مختلفی از این اپلیکیشن دریافت کنید. تمامی فعالیت های حمایتی شما به وسیله UNIVERSE ثبت خواهند شد؛ یعنی هر چه بیشتر فعالیت کنید، امتیاز و جوایز بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. با ساخت محتواهای مختلف از جمله ویدیوهای حمایتی نیز می توانید رتبه خود در این اپ را ارتقا دهید. شما بعلاوه می توانید به وسیله ارسال پیغام های خصوصی در چت به خوانندگان محبوب خود نزدیک تر شده و با آنان ارتباط محبت آمیز تری برقرار کنید.

بنابراین اگر از طرفداران پروپاقرص خوانندگان کره ای سبک کی پاپ هستید حتما در برنامه UNIVERSE عضو شوید و به تازهترین اخبار و محتواهای آنها دسترسی پیدا کنید.

Bubble

Bubble به وسیله SM Entertainment به عنوان راهی برای ارتباط هنرمندان خود با طرفداران ایجاد شد. اپلیکیشن Bubble برای گروه های SM Lysn نام دارد و این شرکت بعلاوه اپلیکیشنی را فقط برای هنرمندان JYP Entertainment به نام JYP Bubble ایجاد نموده است. طرفداران برای دسترسی به یک هنرمند و مشاهده محتوای انحصاری برنامه از هنرمند مورد علاقه خود هزینه پرداخت می نمایند.

227

منبع: خبرآنلاین

به "اپلیکیشن های استثنایی برای عاشقان کی پاپ!weverseUNIVERSE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های استثنایی برای عاشقان کی پاپ!weverseUNIVERSE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید