بودجه سال 99 و آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی تصویب شد

به گزارش وبلاگ مهیار، دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و اولین جلسه در سال جدید، در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار گردید.

بودجه سال 99 و آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی تصویب شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ مهیار از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و اولین جلسه در سال جدید، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون، بهروز نعمتی سرپرست سابق فدراسیون، سهراب کیهانی، نصرالله انصاری بازرس قانونی مجمع فدراسیون، رئیس فدراسیون کشتی، حمید سوریان نایب رئیس و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند در خصوص برنامه های جاری فدراسیون کشتی بحث و گفتگو شد و هر یک از اعضا نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه گزارشی از پرداخت دیون معوق فدراسیون کشتی به آژانس های هواپیمایی، داوران و پرسنل فدراسیون کشتی، فروشگاه های پوشاک و البسه ورزشی و فروشگاه های مواد غذایی ارائه شد.

همچنین برنامه و بودجه پیشنهادی سال 1399 فدراسیون کشتی ارائه و پس از آنالیز توسط اعضا به تصویب رسید.

چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی نیز از موارد مهمی بود که در این نشست مطرح و مورد آنالیز نهاده شد.

گزارشی از عملکرد فدراسیون در بخش روابط بین الملل و موانع موجود و گزارش پیش بینی منابع اقتصادی مورد احتیاج تا خاتمه امسال نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در جریان این جلسه حکم انتصاب سهراب کیهانی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی که از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شوده بود، توسط حاج محمدرضا طالقانی و بهروز نعمتی به وی اهدا شد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "بودجه سال 99 و آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه سال 99 و آنالیز چرخه انتخابی تیم های ملی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید