داوطلبان بیش از 300 حیوان را در استان زلزله زده هاتای ترکیه نجات می دهند

به گزارش وبلاگ مهیار، گروه های امداد و نجات که همچنان به کوشش در جنوب ترکیه پس از زمین لرزه مرگبار هفته گذشته ادامه می دهند، شمار بسیاری از حیوانات را هم از زیر آوار نجات داده اند.

داوطلبان بیش از 300 حیوان را در استان زلزله زده هاتای ترکیه نجات می دهند

به گزارش وبلاگ مهیار به نقل از خبرگزاری آناتولی داوطلبان در استان هاتای ترکیه که یکی از 10 استان آسیب دیده پس از زمین لرزه های دوگانه روز دوشنبه است علاوه بر هزاران نفر بازمانده ببش از 300 حیوان را هم از زیر ساختمان های فروریخته نجات داده اند.

ابراهیم گوچر، عضو ارشد انجمن حمایت از حیوانات Paw Protection گفت با وجود اینکه بسیاری از بستگانش را در هاتای از دست داده است، درد شخصی اش را کنار گذاشت و به یاری قربانیان زمین لرزه از جمله حیوانات گیرنموده در آوار شتافت.

گوچر گفت : من با گروهم در اینجا هستم. ما حداکثر تلاشمان را برای نجات هر زندگی انجام می دهیم. من بسیاری از بستگان و دوستان نزدیکم را از دست داده ام، اما ما باید استقامت داشته باشیم و محکم بمانیم. زندگی این حیوانات هم مهم است.

امدادگران این حیوانات را به پناهگاهی در منطقه می برند تا از آنها مراقبت و زخم هایشان درمان گردد.

عایشه تسکیران، که رئیس این انجمن حمایت از حیوانات است، گفت ما برای نجات زندگی قربانیان غیر انسان زمین لرزه بر اساس گزارش هایی که درباره مکان احتمالی شان دریافت می کنیم، عمل می کنیم.

تسکیران با ستایش از کار گروه 200 نفری اش گفت: ما جان بیش از حیوان را تا به حال نجات داده ایم و بسیاری از این دوستان عزیزمان را یا از زیر آوار یا از درون ساختمان ها خارج نموده ایم.

تا به حال بیش از 35400 نفر در زمین لرزه های قدرتمند جنوب ترکیه کشته شده اند. دو زمین لرزه با قدرت 7.8 و 7/5 ریشتر روز دوشنبه 6 فوریه با فاصله چند ساعت با مرکزیت استان قهرمان مرعش در جنوب ترکیه رخ دادند که 13 میلیون نفر را در 10 استان این کشور تحت تاثیر قرار دادند.

منبع: همشهری آنلاین

به "داوطلبان بیش از 300 حیوان را در استان زلزله زده هاتای ترکیه نجات می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلبان بیش از 300 حیوان را در استان زلزله زده هاتای ترکیه نجات می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید