راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

به گزارش وبلاگ مهیار، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز اعلام گشت.

راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

عبدالرسول حسن پور اظهار کرد: یکی از خدمات جوی تازه سازمان صدور پیش بینی های 10 روزه است که به صورت روزانه در سایت سازمان بروزرسانی می گردد و به صورت ملی و استانی در تمام 31 استان کشور فراوری و عرضه می گردد.

وی افزود: نرم افزار موبایلی سازمان هواشناسی کشور با عنوان اپ هواشناسی به صورت رایگان در سایت سازمان هواشناسی و بعضی فروشگاه های عرضه برنامه های موبایل مانند بازار عرضه شده است.

مدیر کل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد ادامه داد: تلفن هواگوی 134 و پورتال اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور به آدرس irimo.ir نیز تازهترین اطلاعات جوی و پیش بینی های هواشناسی کشور را ارائه می نمایند. بعلاوه کارشناسان هواشناسی سازمان در بخش های مختلف خبری صدا و سیما و رسانه ها گزارش های جوی این ایام را ارائه می نمایند.

حسن پور افزود: ایستگاه های هواشناسی کشور نیز مانند گذشته در ایام نوروز نیز فعال هستند و خدمات جوی لازم را به بخش های هوانوردی، دریانوردی، جاده ای و...ارائه می نمایند.

وی افزود: از 22 اسفند تا 17 فروردین ایستگاه های هواشناسی فرودگاهی کشور در حالت آماده باش کامل هستند و همانند گذشته به صورت شبانه روزی خدمات جوی را به بخش هوانوردی و شرکتهای هواپیمایی عرضه می نمایند.

مدیر کل حوزه ریاست، امور بین الملل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد در ادامه گفت: بخش قابل توجهی از ایستگاه های هواشناسی کشور به صورت شبانه روزی فعال هستند و خدمات لازم را ارائه می نمایند. اطلاعات این ایستگاه ها به صورت ساعتی و حتی هر نیم ساعت یک بار فراوری و ارائه می گردد تا کاربران بخش های مختلف از آنها بهره برداری نمایند.

حسن پور گفت: در واحدهای عملیاتی سازمان هواشناسی کشور نیز برای ایام نوروز فعالیت های ویژه ای تعریف شده تا فرآیند خدمات رسانی به نحو مطلوب و شایسته انجام گردد.

وی افزود: به طور کلی بدنه کارشناسی و مدیریتی واحدهای عملیاتی سازمان در ایام نوروز پای کار هستند تا یاری نمایند مردم عزیز سفر ایمنی تجربه نمایند.

حسن پور در خاتمه توصیه کرد: مردم در جریان سفرهای نوروز حتما به پیش بینی های هواشناسی به ویژه هشدارهای جوی توجه نمایند و برنامه ریزی های سفر خود را با این اطلاعات تنظیم نمایند.

منبع: همگردی

به "راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید