سرمایه گذاری 470 میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری گچساران

به گزارش وبلاگ مهیار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7 طرح بزرگ حوزه گردشگری با 470 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرستان گچساران در حال اجراست.

سرمایه گذاری 470 میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری گچساران

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی امروز سه شنبه 16 آذرماه 1400، اظهار کرد: این طرح ها با میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصد در قالب مجتمع ها و دهکده های گردشگری در دست ساخت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: احداث دهکده گردشگری سد چم شیر، مجتمع های رفاهی تفریحی و اردوگاه های اقامتی در منطقه ها مختلف این شهرستان از جمله طرح هاست که در صورت بهره برداری افزون بر رونق گردشگری 83 فرصت شغلی نیز ایجاد می گردد.

صفایی توضیح داد: 15 میلیارد در سفر رئیس جمهوری برای توسعه زیرساخت های گردشگری اردوگاه بی بی حکیمه در گچساران تصویب شده است.

او عنوان نمود: سال جاری بعلاوه طرح تکمیل زیرساخت های اقامتی بارگاه بی بی حکیمه (س) با 6 میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه طرح های جهش فراوری و منابع استانی برای تکمیل، نوسازی و تجهیز کمپین اقامتی حرم بی بی حکیمه (س) در این شهرستان اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: بارگاه نورانی حضرت بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) در گچساران یکی از قطب های اصلی گردشگری مذهبی در جنوب کشور محسوب می گردد که توسعه زیرساخت های این مکان مقدس به جذب ایران گردان و جهانگردان یاری می نماید.

منبع: توریسم آنلاین

به "سرمایه گذاری 470 میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 470 میلیارد ریالی برای توسعه گردشگری گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید