مقالات گردشگری

خانه گربه های وان؛ مکانی برای دوستداران گربه

ترکیه، کشوری پهناور و با جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بی نظیر است. در میان جاهای تماشای ترکیه، از خرابه های باستانی و مساجد باشکوه تا حمام های سنتی و بازارهای پر جنب وجوش پیدا می گردد. اما اگر عاشق گربه هستید، حتما باید از خانه گربه های وان تماشا کنید.

28 مهر 1403

احتمال قهرمانی در کار نیست از سینا خان احمدی باقری

این اثر را سینا خان احمدی باقری برای هزارویک سفر (مسابقه سفرنامه نویسی خبرنگاران -1401) ارسال نموده و در مجله گردشگری خبرنگاران منتشر شده است.

24 مهر 1403

فال روزانه 22، 12، 1397

فال روزانه چهارشنبه 22 اسفند 1397چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 22 اسفند به جهان آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال و پرانرژی، واقع بین، مهربان، پایبند به عقاید مذهبی و همواره آماده یاری به دیگران هستید. شما از افکار و ایده های تازه...

13 مهر 1403

شاهکار رولزرویس در دل جنگنده اف 35 ، عکس

لایف سیستم تنها فناوری STOVL دنیا برای جت های مافوق صوت است که امروزه فراوری می گردد. LiftSystem تنها موتور در نوع خود بوده و 20,000 پوند نیروی پیشرانه فراوری می نماید.

12 شهریور 1403

رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد همکاری خاص مردم را نیاز دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارشات بدست آمده، رفع موانع ثبت جهانی دره خرم آباد همکاری خاص مردم را نیاز دارد.

29 مرداد 1403

از این دره صدای ارواح می آید!

دره ستارگان از پدیده های منحصربه فرد زمین شناسی به شمار میرود که در لیست عجایب هفت گانه قشم واقع شده است و با قدمتی بیش از دو میلیون سال، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

14 اردیبهشت 1403

درخواستهای روسها برای سفر به کشور ایران افزایش یافته است

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، درخواستهای روسها برای سفر به کشور ایران افزایش یافته است.

12 اردیبهشت 1403

قیمت موتور هوندا 125 باز هم بالا رفت! کدام مدل ها گران شدند؟

قیمت موتور هوندا 125 به 100 میلیون تومان رسید. قیمت موتورسیکلت در بازار افزایش یافته است و قیمت انواع موتورسیکلت های اسکوتر، شهری و مسابقه ای در کارخانه هم گران شده است. در این میان قیمت برخی از شرکت ها مانند کویر موتوربه طرز سرسام آوری بالا رفته است. این...

10 اردیبهشت 1403

معرفی باشگاه مشتریان هواپیمایی اتحاد

در میان انبوه شرکت های هواپیمایی که در خاورمیانه فعالیت می کنند، اتحاد یکی از خوش نام ترین و محبوب ترین ها است. هواپیمایی اتحاد در راستای تقدیر از مشتریان وفادار خود، یک برنامه وفاداری در نظر گرفته است و شما با ثبت نام رایگان در آن، از مزایا و امتیازهای...

5 اردیبهشت 1403

معرفی 10 نوع سوشی محبوب در جهان

سوشی، این شاهکار هنر آشپزی ژاپنی، سال هاست که با زیبایی و طعم منحصربه فردش، دل های بسیاری از علاقه مندان به غذاهای جهانی را تسخیر کرده است. این غذای رنگارنگ و خوشمزه، نه تنها طعم دریایی و تازه مواد تشکیل دهنده اش را به رخ می کشد، بلکه هنر ظریف و دقیق آشپزی...

10 فروردین 1403

تعداد مسافران راه آهن در نوروز 1403 به بیش از یک میلیون نفر رسید

ایرنا/ براساس خبرهای بدست آمده، تعداد مسافران راه آهن در نوروز 1403 به بیش از یک میلیون نفر رسید.

9 فروردین 1403

استانهای فارس و اصفهان و تهران بیشترین تعداد بازدید کننده نوروزی را داشته اند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های واصله، استانهای فارس و اصفهان و تهران بیشترین تعداد بازدید کننده نوروزی را داشته اند.

5 فروردین 1403

خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در گیلان برای بسیاری از افراد یک آرزو و تصمیم مهم در زندگی است. اما این تصمیم نیازمند بررسی دقیق و شناخت صحیح از بازار ملک در منطقه و شرایط مختلف آن است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهم و نکات قابل توجه در خرید ویلا در گیلان،...

1 فروردین 1403

راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز اعلام گشت.

27 اسفند 1402

بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم معرفی چهره ها، کسب و کارها و محصولات برگزیده صنعت مالی، اپلیکیشن بام بانک ملی ایران ، بین اپلیکیشن های بانکی کشور به پاس پیشگامی در زمینه توسعه تجربه کاربری، برترین اپلیکیشن...

21 اسفند 1402

جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های استان اردبیل

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های استان اردبیل صورت می گیرد.

19 اسفند 1402

شناور تفریحی مازندران در ساحل

شناور تفریحی با ظرفیت 50 نفر که قرار بود طی مدت زمان کوتاه ساخته و به آب انداخته گردد اما بنا به دلایلی از جمله نبود سرمایه گذار برای تحویل و شروع فعالیت جدی در مازندران به گِل نشست.

16 اسفند 1402

آثار هنری داوینچی به روشی متفاوت برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شوند

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، آثار هنری داوینچی به روشی متفاوت برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شوند.

13 اسفند 1402

آموزش تخصصی کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان

مدیرکل ارزیابی و خدمات گردشگری گفت: آموزش تخصصی کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی وراهنمایان گردشگری با هدف ارتقا و به روزرسانی معلومات تخصصی نیروهای فعال در صنعت گردشگری انجام می شود.

8 اسفند 1402

طبس، عروس کویرهای ایران

در نقطه ای از ایران باورتان نمی گردد، اینجا کویر باشد، زیرا کشتزارهای گندم و جو، شالیزار برنج، رودخانه دائمی و قنات های پرآب، سد ذخیره آب، نخلستان های زیبا و باغ های مرکبات جلوه گری زیبایی داشته و مناظری بی نظیر خلق نموده است.

5 اسفند 1402
تعداد: (255)