مقالات گردشگری

راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، راههای دسترسی به خدمات سازمان هواشناسی در ایام نوروز اعلام گشت.

27 اسفند 1402

بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم معرفی چهره ها، کسب و کارها و محصولات برگزیده صنعت مالی، اپلیکیشن بام بانک ملی ایران ، بین اپلیکیشن های بانکی کشور به پاس پیشگامی در زمینه توسعه تجربه کاربری، برترین اپلیکیشن...

21 اسفند 1402

جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های استان اردبیل

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های استان اردبیل صورت می گیرد.

19 اسفند 1402

شناور تفریحی مازندران در ساحل

شناور تفریحی با ظرفیت 50 نفر که قرار بود طی مدت زمان کوتاه ساخته و به آب انداخته گردد اما بنا به دلایلی از جمله نبود سرمایه گذار برای تحویل و شروع فعالیت جدی در مازندران به گِل نشست.

16 اسفند 1402

آثار هنری داوینچی به روشی متفاوت برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شوند

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، آثار هنری داوینچی به روشی متفاوت برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شوند.

13 اسفند 1402

آموزش تخصصی کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان

مدیرکل ارزیابی و خدمات گردشگری گفت: آموزش تخصصی کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی وراهنمایان گردشگری با هدف ارتقا و به روزرسانی معلومات تخصصی نیروهای فعال در صنعت گردشگری انجام می شود.

8 اسفند 1402

طبس، عروس کویرهای ایران

در نقطه ای از ایران باورتان نمی گردد، اینجا کویر باشد، زیرا کشتزارهای گندم و جو، شالیزار برنج، رودخانه دائمی و قنات های پرآب، سد ذخیره آب، نخلستان های زیبا و باغ های مرکبات جلوه گری زیبایی داشته و مناظری بی نظیر خلق نموده است.

5 اسفند 1402

رییس جامعه هتلداران ایران: هتل ها در نوروز افزایش قیمت ندارند ، 50 درصد اتاق هتل ها در نوروز 1403 خالی می ماند ، هتل ها نوروز 1403 هم متضرر می شوند

خبرنگاران: 50 درصد اتاق هتل های کشور در نوروز 1403 خالی می مانند و به گفته رییس جامعه هتلداران ایران نوروز 1403 نیز صنعت هتلداری ایران متضرر خواهد شد.

2 اسفند 1402

جاذبه های گردشگری برزیل؛ سفر به دنیای رنگ ها و زیبایی

آیا شما در پی یک مقصد هستید که ارزان قیمت باشد و ترکیبی از چشم انداز ها طبیعی خیره کننده، تنوع فرهنگی غنی و ماجراجویی های مهیج را ارائه دهد؟ برای دیدن جاذبه های گردشگری برزیل؛ سفر به دنیای رنگ ها و زیبایی پیشنهاد می کنیم این مقاله را حتما بخوانید.

28 بهمن 1402

چرا مراقبت از پوست و زیبایی کره ای اینقدر محبوب است؟

محصولات زیبایی کره از طریق متخصصان دنیای زیبایی به دلیل نوآوری، کارایی بالا و استفاده از مواد طبیعی مورد توجه قرار گرفته اند. زیبایی کره ای همچنین به خاطر رژیم های لایه بندی سفارشی و اغلب گسترده محصول شناخته شده است تا مزایای زیادی را به آرامی در طول...

21 بهمن 1402

در سفر به استانبول کجا بریم؟

در این مقاله فهرستی از برترین جاهای تماشای استانبول را گردآوری نموده ایم که اگر قصد سفر به این شهر مجذوب کننده را داشتید، از همین حالا برای تماشا تک تک آن ها برنامه ریزی کنید.

14 بهمن 1402

میگ 25؛ جنگنده ای که آمریکا از آن وحشت داشت، عکس

میگ 25 جنگنده ای بود که از طریق میکویان و گورویچ طراحی شد؛ یک جت رهگیر مافوق صوت که یکی از سریع ترین هواپیماهای نظامی وارد خدمت به حساب می آمد.

5 بهمن 1402

طرح بلندپروازانه عربستان برای گردشگری ماجراجویی، عربستان با طرح ریگ تجربه ورزش های دریایی و اوقات فراغت را متحول می نماید

The Rig برای علاقه مندان به ورزش های هیجانی و جویندگان ماجراجویی، از طراحی سکوهای نفتی دریایی الهام گرفته شده است و بیش از 300 هزار متر مربع وسعت دارد. این پروژه در 40 کیلومتری خط ساحلی، نزدیک جزیره الجرید و میدان نفتی بری در خلیج فارس واقع شده است.

2 بهمن 1402

بلیت پروازهای داخلی کمیاب شد

در حالی 2 روز از اعلام موقوف الاجرا شدن رأی دیوان به نفع ایرلاین ها می گذرد که بازار حمل ونقل هوایی دچار آشفتگی شده و بلیت پروازهای داخلی کمیاب شده است.

28 دی 1402

گشایش نمایشگاه شکوه ایران باستان در پکن

در این نمایشگاه که به مدت سه ماه در چین دایر خواهد بود، بیش از 200 اثر باستانی ایران با قدمت تا 3000 هزارسال به نمایش در خواهد آمد.

22 دی 1402

ون هایما 7x آنالیز شد ، آیا به سرنوشت هم کلاس هایش دچار می گردد؟

ون هایما 7X خودرویی در کلاس MPV یا چند منظوره است. معمولا خودروهای این کلاس پیروز به فروش در بازار کشور ما نمی شوند. آیا این محصول هایما در کشور ما پیروز می گردد؟

15 دی 1402

خرابکاری یاسمین مقبلی در فضا، خطر از بیخ گوش ایستگاه فضایی رد شد

دیجیاتو نوشت: در جریان راهپیمایی فضایی اخیر یاسمین مقبلی و لورال اوهارا در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)، فضانوردان ناخواسته یک کیسه حاوی ابزارهای خود را گم کردند. در ادامه، کنترلرهای پرواز با دوربین های ایستگاه این کیسه را پیدا کردند و چون خطری برای...

14 آبان 1402

گودین تپه می تواند در مسیر ثبت جهانی شدن قرار بگیرد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، گودین تپه می تواند در مسیر ثبت جهانی شدن قرار بگیرد.

6 آبان 1402

در ساخت مرمرهای پارتنون از طراحی های پیچیده استفاده شده بود

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، در ساخت مرمرهای پارتنون از طراحی های پیچیده استفاده شده بود.

2 آبان 1402

با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است.

6 مهر 1402
تعداد: (242)