شیر جو فراسودمند به وسیله دانش آموخته دانشگاه آزاد فراوری شد

به گزارش وبلاگ مهیار، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی با محصول شیر جو فراسودمند شرکت خواهد نمود.

شیر جو فراسودمند به وسیله دانش آموخته دانشگاه آزاد فراوری شد

فهیمه لطفیان دانش آموخته واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ مهیار درباره شرکت در رویداد عصر امید و فراوری محصولی نوین گفت: از آنجایی که گرایش مصرف به محصولات سلامت محور در جامعه افزایش یافته و بعلاوه شاهد فقدان غذا های تخصصی ورزشکاران و گیاه خواران، بیماران خاص و یا دارای آلرژی هستیم، ضرورت فراوری محصول شیر جو فراسودمند احساس می گردد.

وی به خواص شیر جو دوسر و ارزش غذایی آن اشاره و توضیح داد: از مغذی ترین شیر های گیاهی با چربی بسیار کم و منبع ارزشمندی از مواد مغذی است. این شیر منبع بسیار مهمی از ویتامین A و B، آهن و گزینه بسیار مناسبی برای عدم تحمل لاکتوز و یا گیاه خواران است.

دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: حفظ سلامت بیماران قلبی با کاهش کلسترول خون، محافظت از سلامت استخوان و سرطان به خصوص روده، مواد حساسیت زا و محرک کم و ... از دیگر ویژگی های شیرجو فراسودمند است.

لطفیان با بیان اینکه شیرجو فراسودمند قابلیت استفاده در ماست، خامه، دسر و ... را دارد، اضافه کرد: بچه ها، ورزشکاران، گیاه خواران و افراد دارای رژیم غذایی و بیماران خاص می توانند از این شیر استفاده نمایند.

وی اعلام کرد: طعم و مزه متعادل و قابل قبول، قابلیت ایمن سازی، تأثیرات کم زیست محیطی در انتشار گاز های گلخانه ای، امکان فراوری انواع مختلف فرآورده ها، ماندگاری بالای محصولات، محبوبیت بالا در بین شیر های گیاهی، امکان غنی سازی با امگا 3 و آهن و امکان استفاده از تفاله به عنوان گوشت گیاهی یا در خوراک دام از جنبه های کاربردی و نوآوری ایده شیر جو فراسودمند است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شیر جو فراسودمند به وسیله دانش آموخته دانشگاه آزاد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیر جو فراسودمند به وسیله دانش آموخته دانشگاه آزاد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید