پرسرعت ترین ماشین پلیس های دنیا ؛ این ماشین پلیس می تواند پرواز کند

به گزارش وبلاگ مهیار، خودروهای پرشتاب دنیا از برترین نیروهای کمکی پلیس به شمار می روند و ماموران پلیس به خاطر نوع فعالیت شان باید مجهز به برترین نوع اتومبیل های یک کشور باشند.

پرسرعت ترین ماشین پلیس های دنیا ؛ این ماشین پلیس می تواند پرواز کند

به گزارش وبلاگ مهیار، ماموران پلیس به خاطر نوع فعالیت شان باید مجهز به برترین نوع اتومبیل های یک کشور باشند چون استفاده از اتومبیل های تیزرو یکی از برترین راهکارها برای هرچه سریع تر رسیدن به محل ماموریت است؛ خودروهایی که در یک چشم برهم زدن سرعتشان به بیش از150کیلومتر می رسد. در ایران ماموران پلیس بسته به نوع و محل فعالیت شان خودروهای تیزرو و پیشرفته ای از بنز الگانس و تویوتا گرفته تا سمند و خودروهای دو دیفرانسیل را مورد استفاده قرار می دهند که بیشتر مردم آنها را می شناسند و برای همین در گزارش به آنها اشاره نشده است و خودروهای بقیه کشورها آنالیز شده است.

خودروی هشت سیلندر شورلت هالدن که با طرح اژدهای کومودور نشانه گذاری شده، یکی از ماشین های پلیس استرالیاست. البته در دوبی ازنمونه های دیگری از این خودرو به عنوان ماشین پلیس استفاده می گردد.

آلفا رومئو جی تی یکی از پرمصرف ترین ماشین های پلیس در استرالیاست که 255 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

نیسان جی تی آر قادر به فراوری 473 اسب بخار نیروست. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت نیسان جی تی آر حدود 5.30ثانیه است. این اتومبیل هم در دوبی به عنوان ماشین پلیس مورد استفاده قرار می گیرد.

این فراری از موتور 12سیلندری به حجم 7/5 لیتر که پشت اکسل جلو واقع شده است بهره می برد و با داشتن توانایی فراوری 540 اسب بخاریکی از ماشین های پلیس کشور انگلستان است.

این ماشین شش دنده با داشتن 370 اسب بخار قدرت یکی از ماشین های پلیس دوبی است.

فورد موستانگ یکی از ماشین های پر سرعت دنیا است که درآمریکا هواداران زیادی دارد و به علت داشتن بدنه محکم و سرعت بالا یکی برترین گزینه های ماشین پلیس درآمریکاست

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسرعت ترین ماشین پلیس های دنیا ؛ این ماشین پلیس می تواند پرواز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسرعت ترین ماشین پلیس های دنیا ؛ این ماشین پلیس می تواند پرواز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید