کلاه مانیتورینگ مغز به فضا می رود

به گزارش وبلاگ مهیار، کلاه ایمنی مجهز به الکتروانسفالوگرام (EEG) دارای 460 ایربراش برای آزمایش فعالیت مغز فضانوردان به فضا ارسال می شود.

کلاه مانیتورینگ مغز به فضا می رود

به گزارش وبلاگ مهیار، هنوز اطلاعات کمی در مورد اثرات سفر فضایی بر مغز وجود دارد. در حالی که فضانوردان معمولاً برای تغییرات فیزیولوژیکی مختلف، از ضربان قلب گرفته تا توده عضلانی آزمایش می شوند، در حال حاضر هیچ داده طولی با کیفیت بالایی در مورد تغییرات عصبی در طول ماموریت های فضایی وجود ندارد.

YAIR LEVY، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل BRAIN.SPACE گفت که مأموریت ما در Brain.Space این است که در واقع دسترسی آسان به فکر انسان را فراهم کنیم. آنچه ما می خواهیم به آن دست یابیم، چشم انداز ما، ایجاد یک زبان مغز و اجازه دادن به پزشکان، محققان و حتی توسعه دهندگان برنامه برای استفاده از این است.

این آزمایش بخشی از پرواز شاتل اسپیس ایکس به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) است که قرار است در تاریخ 3 آوریل برای یک ماموریت 10 روزه انجام شود.

هر یک از سه خدمه این دستگاه را برای سه دوره 20 دقیقه ای در طول مأموریت هشت روزه می پوشند. داده های جمع آوری شده در مدار پس از هر جلسه برای تجزیه و تحلیل به Brain.space و محققان دانشگاه بن گوریون منتقل می شود.

منبع: فرارو

به "کلاه مانیتورینگ مغز به فضا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاه مانیتورینگ مغز به فضا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید