گوشی تاشو ویوو X فولد S یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش وبلاگ مهیار، شرکت ویوو میخواهد به زودی از گوشی هوشمند تاشوی تازه خود در چین رونمایی کند. این شرکت که اوایل امسال گوشی تاشوی X فولد را عرضه کرد، اکنون خود را برای معرفی نسل دوم گوشی های تاشویش با نام ویوو X فولد S آماده می نماید. ظاهراً این تاشوی تازه ویوو در بنچمارک گیک بنچ و وب سایت صدور گواهینامه 3C قرار گرفته که بعضی مشخصات آن از این طریق فاش شده است.

گوشی تاشو ویوو X فولد S یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

مشخصات احتمالی ویوو X فولد S

در بنچمارک معتبر گیک بنچ گوشی تاشوی آینده ویوو با شماره مدل V2229A مشاهده شده است. این گوشی توانسته در تست های چند هسته ای و تک هسته ای این بنچمارک به ترتیب امتیازهای 4045 و 1319 را کسب کند. طبق اطلاعات فاش شده ، این گوشی هوشمند از تازهترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با چهار هسته با فرکانس کاری 2.02 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس کاری 2.75 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده بهره می برد. در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی Adreno 730 نیز به انجام وظیفه می پردازد.

علاوه بر این، به نظر می رسد که این گوشی تاشوی تازه با 12 گیگابایت حافظه ی رم عرضه خواهد شد. البته انتظار داریم که در زمان رونمایی، پیکربندی های بیشتری برای این گوشی در دسترس کاربران قرار بگیرد. سیستم عامل اندروید 12 نیز روی این گوشی هوشمند تازه به صورت پیش فرض نصب خواهد شد. وب سایت صدور گواهینامه 3C نیز بعضی اطلاعات این تاشوی تازه را لو داده که ظاهراً این گوشی هوشمند از سرعت شارژ 80 واتی پشتیبانی می نماید.

گفته می گردد که این گوشی هوشمند قدرتمند و تازه لنوو مجهز به نمایشگر 8.03 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت متغیر 120 هرتزی، رزولوشن 1916 در 2160 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت و تراکم پیکسلی 360 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس کورنینگ وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد و حفره نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی خواهد بود. بعلاوه در بخش بیرونی این گوشی تاشوی یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن FHD+، نسبت تصویر به بدنه 21:9 و رفرش ریت 120 هرتزی تعبیه شده است. احتمالاً در کنار تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 شاهد قرارگیری 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

آن طور که به نظر می رسد ظاهراً ویوو میخواهد از یک سیستم دوربین چهارگانه روی قاب پشتی این گوشی تاشوی تازه استفاده کند که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی پریسکوپی نیز به انجام وظیفه می پردازند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

این شرکت به احتمال بسیار زیاد برای تاشوی تازه خود از یک باتری 4700 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. گفته می گردد که این گوشی هوشمند ظرف مدت 30 دقیقه با شارژر 80 واتی شارژ می گردد.

از دیگر مشخصات ویوو X فولد S می توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، روکش چرمی و یک لولای بسیار قدرتمند نسبت به نسل قبلی اشاره نمود. ویوو هنوز تاریخ رسمی معرفی تاشوی تازهش را به طور رسمی اعلام نکرده، اما انتظار داریم ویوو X فولد S به زودی برای برای رقابت با محصولاتی مثل گلکسی زد فولد 4، میت Xs 2 و میکس فولد 2 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو ویوو X فولد S یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو ویوو X فولد S یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید