4 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ مهیار، چهار عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بر اساس داده های پایگاه استنادی اسکوپوس در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.

4 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ مهیار، به استناد آخرین ارزیابی اجرا شده بر اساس داده های پایگاه استنادی اسکوپوس که با همکاری موسسه الزویر اجرا شده است، در میان دیگر اعضای هیأت علمی دانشگاه های کشور، چهار عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.

بر این اساس، رضا همتی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق و هدایت صبوری، عضو هیأت علمی گروه مهندسی برق و امین شهسوار، عضو هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک و نگین قائمی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان جای گرفتند.

اسکوپوس (Scopus) بزرگترین پایگاه چکیده و نمایه های استنادی جهان است که ابزاری سریع و جامع برای جستجوی منابع علمی به شمار می رود. اسکوپوس یکی از محصولات ناشر هلندی الزویر (Elsevier) است. در واقع این پایگاه، بزرگترین پایگاه داده های استنادی علوم شامل مجلات علمی، کتاب ها و مقالات کنفرانس است. این پایگاه ابزار خوبی برای پژوهشگران در حوزه های مختلف است و میزان استنادات مقاله ها و کتاب ها به همراه متن آن ها را در اختیار قرار می دهد.

به همین دلیل فهرست دانشمندان 2 درصد برتر جهان که بر اساس داده های پایگاه علمی اسکوپوس استخراج شده، بر اساس شاخص های متعددی از جمله تعداد مقالات تألیفی، ارجاعات، استناد ها و سایر شاخص های علمی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "4 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید