دختران آینده ساز ایران در باغ کتاب تهران

به گزارش وبلاگ مهیار، باغ کتاب تهران، روز پنجشنبه حال و هوایی پرشور و هیجان داشت. فضای رقابتی میان دختران 15 مدرسه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات که به مناسبت روز دختران در آی سی تی فراهم شده بود تا زیر نظر مربیانی که مدیران کسب وکارهای پیروز و شناخته شده بودند، کارهای خود را در گروه های منتخب به نمایش بگذارند.

دختران آینده ساز ایران در باغ کتاب تهران

مراسم با سخنرانی دکتر ناظمی، معاون وزیر اطلاعات شروع شد و با معرفی زنان پیروز در این عرصه و راه های رسیدن به اهدافشان ادامه پیدا کرد.

همایش روز دختران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، با حضور استارت آپ های پیروز و ارائه برنامه های مختلف در زمینه حمایت از زنان و فراهم کردن فرصت های شغلی برای دختران و زنان، تا ساعت 17 روز پنجشنبه ادامه داشت.

استارت آپ وبلاگ مهیار نیز به عنوان اولین شبکه اجتماعی در زمینه گردشگری، با حضور در این همایش و برگزاری کارگاهی برای آموزش فراوری محتوا در فضای مجازی به دختران دانش آموز و بازدیدکنندگان، بعلاوه ارائه راه چاره ایجاد فرصت شغلی برای زنان و تعامل با استارت آپ های دیگر در این زمینه، فرصت مناسبی برای آشنایی دختران و زنان شرکت کننده فراهم کرد.

رقابت میان دختران در گروه های مختلف، بخش پایانی و پرهیجانی بود که با معین شدن نتایج رقابت ها، به تیم های برتر شرکت کننده در مسابقات، جوایزی اهدا شد.

منبع: همگردی

به "دختران آینده ساز ایران در باغ کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران آینده ساز ایران در باغ کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید