48 ساعت مبارزه نفس گیر مصدومان محبوس داخل خودرو در نیشابور

به گزارش وبلاگ مهیار، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از امدادرسانی به سه مصدوم که 48 ساعت در خودروی سواری سمند محبوس بودند اطلاع داد.

48 ساعت مبارزه نفس گیر مصدومان محبوس داخل خودرو در نیشابور

به گزارش خبرنگار وبلاگ مهیار در نیشابور ،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور اظهارکرد:پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مبنی بر سقوط خودرو سواری سمند از پل به رودخانه ای با ارتفاع حدود 20 متر در محدوده روستای حاجی آباد بخش سرولایت نیشابور، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس پایگاه های جاده ای فضل ابن شاذان(عبدالله گیو) و برزنون به محل حادثه اعزام شدند.

مصطفی افشارنیک گفت: بعد از رهاسازی مصدومان از خودرو سواری متاسفانه یک مصدوم آقای 46 ساله به دلیل شدت جراحات وارده فوت نموده بود و دو مصدوم دیگر دو خانم 43 و 15 ساله پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به وسیله کارشناسان اورژانس 115 به بیمارستان موسی ابن جعفر قوچان انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به نقل از مصدومان این حادثه گفت : خودرو مذکور روز شنبه 25 دی ماه دچار سانحه سقوط شده بود که پس از 48 ساعت با پیگیری های اطرافیان و آنالیز دوربین های پلیس راهوار به اورژانس 115 اطلاع داده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "48 ساعت مبارزه نفس گیر مصدومان محبوس داخل خودرو در نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 ساعت مبارزه نفس گیر مصدومان محبوس داخل خودرو در نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید