آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی فردا به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ مهیار، آزمون اختصاصی دکتری دانشگاه معارف اسلامی فردا آدینه 23 مهرماه 1400 به صورت حضوری برگزار می گردد.

آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی فردا به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ مهیار، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال 1400 دانشگاه معارف اسلامی از 19 مهر شروع شده و تا امروز پنجشنبه 22 مهر 1400 فقط به وسیله سایت دانشگاه معارف اسلامی به وسیله این لینک ادامه دارد، بنابراین داوطلبان از تماس یا مراجعه حضوری به دانشگاه، جهت دریافت کارت ورود به جلسه خودداری نمایند.

این آزمون به صورت حضوری فردا آدینه 23 مهر 1400 رأس ساعت 8:00 صبح در دانشگاه قم برگزار می گردد درب سالن امتحانات رأس ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد.

در جلسه آزمون به ازای هر ماده امتحانی یک پاسخنامه به داوطلبین داده می گردد. در صفحه اول پاسخنامه شماره داوطلبی و تصویر داوطلب وجود دارد که در ذیل آن بارکد منحصر به فرد هر داوطلب است.

در قسمت مستطیل بالای پاسخنامه نباید چیزی نوشت یا علامتی گذاشت و نیز بارکدهای موجود در برگه مطلقاً نباید مخدوش گردد، در صورتی که داوطلب بارکدهای بالای پاسخنامه را مخدوش کند، نمره صفر منظور خواهد شد و اعتراضی وارد نخواهد بود.

داوطلب به محض دریافت پاسخنامه ضروری است نام خانوادگی و نام خود را با نام و نام خانوادگی روی پاسخنامه و نیز شماره داوطلبی مندرج در پاسخنامه را با شماره جایگاه و شماره مندرج در کارت ورودی خود مقایسه کند و در صورت مشاهده تفاوت، بی درنگ موضوع را به نزدیک ترین مراقب در جلسه اطلاع دهد و موضوع را پیگیری کند تا اختلاف رفع گردد.

این آزمون، تشریحی است؛ داوطلب باید پاسخنامه را فقط با اتوماتیک آبی یا مشکی تکمیل کند و جواب دادن به سوالات با مداد یا اتوماتیک قرمز و سبز، تخلف محسوب می گردد.

به هر داوطلب برای هر ماده امتحانی، پاسخنامه جداگانه ای تحویل داده می گردد؛ به هیچ وجه جواب دو ماده امتحانی را در یک پاسخنامه ننویسد؛ در صورتی که پاسخ ها مربوط به ماده امتحانی درج شده در پاسخنامه نباشد، نمره صفر منظور می گردد و هیچ اعتراضی مورد قبول نخواهد بود.

داوطلب باید علاوه بر کارت ورودی، شناسنامه عکس دار یا کارت ملی، چند اتوماتیک و سنجاق به همراه داشته باشد.

بعلاوه از آوردن وسایل اضافی مانند ساک دستی، کتاب، جزوه، تلفن همراه، تبلت و… به جلسه آزمون خودداری نمایند در صورت مشاهده، تقلب محسوب شده و با متخلف برابر با ضوابط برخورد خواهد شد. خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه یا دفترچه سوالات) از جلسه آزمون، تخلف محسوب شده و با داوطلبین متخلف، طبق ضوابط برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی فردا به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی فردا به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید