بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند

به گزارش وبلاگ مهیار، کمپانی Embracer Group ظاهرا 97 کارمند خود را از استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal) اخراج نموده و نسخه تازه سری Deus Ex را که در استودیو در حال توسعه بوده، لغو نموده است.

بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی کنسل شده Deus Ex در دو سال گذشته در حال توسعه بوده است و قرار بوده در اواخر سال 2024 وارد فاز فراوری گردد. به نظر می رسد که پس از لغو این پروژه، ایدوس مونترال روی آی پی نوی کار خواهد نمود. در ادامه بیانیه کامل این استودیو آمده است:

لازم به ذکر است که Embracer ایدوس مونترال را به عنوان بخشی از هزینه های ناگوار خود در سال های 021 و 2022 خرید کرد. این کمپانی بعلاوه اسکوئر انیکس مونترال که بلافاصله تعطیل شد و کریستال داینامیکس را از غول ژاپنی صنعت بازی یعنی اسکوئر انیکس خریداری کرد. در این میان الیاس توفکسیس (Elias Toufexis)، صداپیشه شخصیت اصلی ریبوت سری، آدام جنسن (Adam Jensen)، تابستان گذشته تایید کرد که در خصوص بازی نو Deus Ex با او تماسی گرفته نشده است.

در هر صورت فروپاشی Embracer هزاران توسعه دهنده را با اخراج روبرو نموده است و به نظر نمی رسد که این معضل به این زودی ها از بین برود. هرچند در حالی که هزینه های انسانی همواره بدترین بخش اخباری از این دست است، تماشا هدر رفتن سری محبوبی مانند Deus Ex، ناامیدکننده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید