کسب و کار

استانهای فارس و اصفهان و تهران بیشترین تعداد بازدید کننده نوروزی را داشته اند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های واصله، استانهای فارس و اصفهان و تهران بیشترین تعداد بازدید کننده نوروزی را داشته اند.

5 فروردین 1403

خرید ویلا در گیلان

خرید ویلا در گیلان برای بسیاری از افراد یک آرزو و تصمیم مهم در زندگی است. اما این تصمیم نیازمند بررسی دقیق و شناخت صحیح از بازار ملک در منطقه و شرایط مختلف آن است. از این رو، در این مقاله قصد داریم به بررسی موارد مهم و نکات قابل توجه در خرید ویلا در گیلان،...

1 فروردین 1403

فعالیت کامل سامانه های پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در همه مسیرها

ایلنا/ براساس خبرهای واصله، فعالیت کامل سامانه های پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی در همه مسیرها مشاهده می شود.

22 اسفند 1402

تعمیر با 50 درصد تخفیف؛ عیدی دیجی کالاسرویس

باتری گوشی موبایل تان را با هزینه 299 هزار تومان در کمپین نوروزی دیجی کالاسرویس تعویض کنید.

14 اسفند 1402

ببینید؛ پلاتینیوم گیمز سالگرد هفت سالگی Nier Automata را با طراحی های نو جشن گرفت

اکنون که بازی NieR: Automata هفت ساله است، هنرمندان در استودیوی سازنده بازی، پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، مجموعه ای از تصاویر هنری با موضوع شخصیت های 2B و 9S را برای برای طرفداران به اشتراک گذاشته اند.

13 اسفند 1402

آموزش تخصصی کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان

مدیرکل ارزیابی و خدمات گردشگری گفت: آموزش تخصصی کارشناسان نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی وراهنمایان گردشگری با هدف ارتقا و به روزرسانی معلومات تخصصی نیروهای فعال در صنعت گردشگری انجام می شود.

8 اسفند 1402

بازی تازه Deus Ex لغو شد؛ 97 نفر از استودیوی سازنده اخراج شدند

کمپانی Embracer Group ظاهرا 97 کارمند خود را از استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal) اخراج نموده و نسخه تازه سری Deus Ex را که در استودیو در حال توسعه بوده، لغو نموده است.

12 بهمن 1402

برند جدیدی که جای نوکیا را می گیرد

زومیت نوشت: اولین رندرها از گوشی هوشمند اختصاصی HMD فاش شدند؛ محصولی که ممکن است به جای گوشی های نوکیا روانه بازار شود.

30 دی 1402

بلیت پروازهای داخلی کمیاب شد

در حالی 2 روز از اعلام موقوف الاجرا شدن رأی دیوان به نفع ایرلاین ها می گذرد که بازار حمل ونقل هوایی دچار آشفتگی شده و بلیت پروازهای داخلی کمیاب شده است.

28 دی 1402

اپل برای هدست واقعیت افزوده ویژن پرو بازی های خاصی را عرضه خواهد کرد

شرکت اپل (Apple) چندی پیش از هدست واقعیت افزوده (AR) خود به نام ویژن پرو (Vision Pro) رونمایی کرد. این هدست قیمت بسیار زیادی داشته و قرار است یک تجربه کاملاً متفاوت و البته کاربردی به طرفداران ارائه دهد. نکته اصلی اینجاست که این هدست حالت واقعیت مجازی نداشته و کاربر...

25 دی 1402

ون هایما 7x آنالیز شد ، آیا به سرنوشت هم کلاس هایش دچار می گردد؟

ون هایما 7X خودرویی در کلاس MPV یا چند منظوره است. معمولا خودروهای این کلاس پیروز به فروش در بازار کشور ما نمی شوند. آیا این محصول هایما در کشور ما پیروز می گردد؟

15 دی 1402

سوزوکی بالنو وارداتی راسا موتور خاورمیانه با این آپشن ها به فروش می رسد

محموله خودروهای سوزوکی بالنو وارداتی راسا موتور خاورمیانه به مقصد ایران بارگیری شد. بالنو قرار است با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و کامل ترین سطح تجهیزات به بازار خودرو کشور عرضه گردد. بهای تیپ لوآپشن این هاچ بک مجذوب کننده سوزوکی در بازار خودرو امارت...

10 دی 1402

4 نوع داروی گیاهی لاغری قوی (لاغری شکم و پهلو سریع)

4 نوع داروی گیاهی لاغری قوی که داروی گیاهی لاغری شکم و پهلو هستند را به شما معرفی می کنیم که کاملا گیاهی هستند و از بهترین گیاهان دارویی در بهترین شرکت های دارویی ساخته شده اند.

11 آذر 1402

یک رنگ بسیار متفاوت برای آیفون 15 ، عکس

زومیت نوشت: اپل احتمالاً با رونمایی مدل قرمز آیفون 15 پرو، به پیش بینی تحلیلگران رنگ واقعیت می دهد: حرکت در خلاف جهت بازاری که با رکود دست وپنجه نرم می نماید.

1 آبان 1402

علت ضبط نکردن دوربین مداربسته و برطرف مشکل آن

برای رسیدن به پاسخ علت ضبط نکردن دوربین مداربسته و رفع مشکل آن ، ابتدا می توانید دوربین را به یک مانیتور متصل نموده و تنظیمات و تصاویر خروجی را آنالیز کنید. سپس با مرور و آنالیز موارد مختلف، می توانید به ریشه یابی مشکل پرداخته و آن را رفع کنید. اگر شما...

25 مهر 1402

تصاویر ، بحران های عجیب در زندگی محسن تنابنده و پریناز ایزدیار ، فضای تاریک و تلخ این فیلم تا کجا ادامه دارد؟

به نظر می رسد سامان سالور به مرور و پس از سیزده 59، به سمت سینمایی گام برداشته که هم مضامین اجتماعی قوی دارد، هم بازیگر حرفه ای و هم قابلیت جذب مخاطب. سه کام حبس، تازه ترین فیلم او، تا امروز برترین فیلم کارنامه فیلمسازی است که با ساخته های نخستینش بیشتر...

28 شهریور 1402

یک سال مهر با دیجی کالا

آنالیز گزارش عملکرد سال گذشته دیجی کالا نشان از پیشرو بودن این مجموعه در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد

14 شهریور 1402

خداحافظی با برند مشهور گوشی های هوشمند

براساس گزارش منابع تایوانی، ایسوس درحال ساختاردهی مجدد سازمان خود است و بسیاری از کارمندان بخش موبایل این شرکت اخراج شده اند.

5 شهریور 1402

سرویس اعتباری اسنپ چگونه مشتریان را نقره داغ می نماید؟

سرویس اعتباری اسنپ پی ادعا دارد امکان خرید اقساطی را به شکلی کاملا متفاوت فراهم نموده و با تمرکز روی شعار الان بخر، بعدا پرداخت کن، تبلیغات اغواکننده خود را پیش می برد، اما آیا تمام ادعا های مطرح شده در این مورد حقیقت دارند و خرید از سرویس اعتباری اسنپ...

2 شهریور 1402

فراوری کننده انواع دستکش کار؛ خرید به صورت عمده و جزئی

ایمنی در حین کار اخیراً به شدت مورد توجه قرار گرفته و یکی از مواردی که امروزه در فضاهای کاری و صنعتی زیاد شینده می گردد، خرید دستکش کار به صورت عمده از تولیدی است.

30 مرداد 1402
تعداد: (162)