بازی Kingdom Come: Deliverance II تا 2025 تاخیر خورد

به گزارش وبلاگ مهیار، استودیوی وارهورس (Warhorse) اعلام نموده که بازی اکشن نقش آفرینی Kingdom Come: Deliverance 2 که در ابتدا قرار بود اواخر سال جاری به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار 2024 منتشر گردد، با تاخیر در 11 فوریه 2025 (22 بهمن 1402) در دسترس قرار می گیرد.

بازی Kingdom Come: Deliverance II تا 2025 تاخیر خورد

این سری با Kingdom Come: Deliverance که اولین بازی استودیوی وارهوس بود، در سال 2018 شروع شد و توجه بسیاری را جلب کرد. این بازی قرون وسطایی مبتنی بر روایت به علت تعهدش به دقت تاریخی، قرار دادن بازیکنان در پادشاهی بوهمیا و ارائه نبرد های تن به تن اول شخص سرگرم کننده مورد تحسین نهاده شد. حال به نظر می رسد بازی تازه مجموعه، بازی اول را با بهبود های مختلف گیم پلی، ویژگی های تازه و موارد دیگر ادامه دهد.

در یک ویدیوی دو دقیقه ای که در توییتر منتشر شده، استودیوی وارهوس گفت که Kingdom Come: Deliverance 2 تا سال 2025 به تعویق افتاده است. البته این اعلامیه تنها با این خبر ناامیدکننده همراه نبود و استودیو تأیید کرد که بازی در گیمزکام آینده حضور پررنگی خواهد داشت و ویدیویی 20 دقیقه ای از گیم پلی آن به نمایش گذاشته خواهد شد. در این مراسم از نسخه کالکتورز بازی نیز رونمایی می گردد.

هرچند با در نظر گرفتن بازی های مورد انتظاری که قرار است در پاییز سال جاری منتشر شوند، مانند Assassins Creed Shadows ،Metaphor: Re-Fantazio، نسخه دسترسی زودهنگام Greedfall 2 و موارد دیگر، تغییر تاریخ انتشار Kingdom Come: Deliverance 2 به سال آینده نباید هواداران اثار نقش آفرینی را چندان دلخور کند و تا حدی منطقی است. این بازی بعلاوه یک هفته قبل از بازی تازه استودیوی آبسیدین با نام Avowed منتشر می گردد و باید دید که هواداران این سبک بیشتر به سمت کدام بازی متمایل خواهند شد.

البته در حالی که هر دو بازی گفته شده در سبک نقش آفرینی اول شخص هستند، هر کدام تجربیات متفاوتی را ارائه می دهند، زیرا Avowed دارای عناصر فانتزی بسیاری است، در حالی که Kingdom Come: Deliverance 2 کاملا قرون وسطایی است. هرچند از نظر رقابت مستقیم، در دسترس بودن Avowed روی گیم پس یک مزیت است. در سرانجام هواداران مشتاقی که منتظر Deliverance 2 هستند، بهتر است که به مراسم گیمزکام در 20 آگوست (30 مرداد) امید داشته باشند. بعلاوه بازیکنان می توانند در مدت زمان به جای مانده به تجربه نسخه اول سری نیز بپردازند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Kingdom Come: Deliverance II تا 2025 تاخیر خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Kingdom Come: Deliverance II تا 2025 تاخیر خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید