بازی Valheim سال آینده به ایکس باکس خواهد آمد

به گزارش وبلاگ مهیار، بازی ولهایم (Valheim) یکی از عناوین بسیار خوب در سبک ماجراجویی است. این بازی در دنیای وایکینگ ها جریان داشته و تماماً بر اساس آزادی عمل شما ساخته شده است. ولهایم در سبک سندباکس (Sand Box) بوده که سبک عناوینی مثل ماینکرفت (Minecraft) و تراریا (Terraria) است.

بازی Valheim سال آینده به ایکس باکس خواهد آمد

حال شرکت سازنده اعلام نموده که بازی ولهایم در پاییز سال جاری روی گیم پس کامپیوتر (Game Pass for PC) حضور خواهد داشت. همینطور اینکه در بهار سال 1402 برای کنسول های نسل 8 و 9 ایکس باکس عرضه خواهد شد. زمانی که هر دو نسخه بازی عرضه شده باشند، حالت کراس پلی (Cross Play) نیز وجود خواهد داشت. به این معنا که بازیکنان می توانند روی کامپیوتر و ایکس باکس با یکدیگر این بازی را تجربه نمایند.

ولهایم را می توان به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کرد. حال اگر شما دوست داشته باشید تا سریع تر در بازی پیشرفت کنید، بهتر است این بازی را چند نفره تجربه کنید. از طرفی این عناوین با دوستان بسیار لذت بخش تر خواهند بود. همینطور اینکه به زودی آپدیت میستلند (Mistland) برای ولهایم عرضه خواهد شد. این به روزرسانی منطقه جدیدی را به بازی اضافه خواهد نمود.

ولهایم در سال 2021 به صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) برای کامپیوتر عرضه شد. در این مدت استقبال زیادی از این بازی شده و به طور کلی هواداران زیادی در جهان پیدا نموده است. نکته اینجاست که ولهایم در جهانی وایکینگ ها جریان دارد. جهانیی که برای گیمرها تا حدی نو بوده و عناوین چندانی در آن وجود ندارند. بازی اساسینز کرید والهالا در جهانی وایکینگ ها جریان دارد که به مقدار ولهایم به شما آزادی عمل نمی دهد.

عناوین سبک سند باکس هواداران بسیاری دارد. از طرفی بازی های بسیار خوبی هم در این سبک وجود دارند. برای مثال تراریا یا ماینکرفت هر دو به شدت جالب بوده و توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده اند. حال با حضور ولهایم روی گیم پس قطعاً تعداد مخاطبان آن بیشتر خواهد شد و تمرکز شرکت سازنده نیز روی آن بیشتر می شوند.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Valheim سال آینده به ایکس باکس خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Valheim سال آینده به ایکس باکس خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید