بازی شهرسازی Cities: Skylines 2 پاییز امسال منتشر می شود؛ اولین تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ مهیار، بازی شهر سازی سیتیز: اسکایلاینز 2 (Cities Skylines 2) پاییز امسال در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. شرکت سازنده اعلام کرده که این بازی با قیمت 50 دلار برای کنسول های نسل نهم به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی حدود 50 دلار قیمت داد ولی برای مشترکین گیم پس (Game Pass) رایگان خواهد بود.

بازی شهرسازی Cities: Skylines 2 پاییز امسال منتشر می شود؛ اولین تریلر گیم پلی آن را ببینید

بازی سیتیز اسکایلاینز 2 دارای یک نسخه آلتیمیت (Ultimate) نیز خواهد بود که شهر های بیشتری در آن وجود داشته و محتوای بیشتری هم در آن واقع شده است. شرکت سازنده گفته که بازی سیتیز اسکایلاینز 2 بزرگ ترین و زیبا ترین عنوان شهرسازی تاریخ است. این شرکت تمام تلاش خود را کرده تا بازی اسکایلاینز 2 یک عنوان کامل با جزئیات زیاد باشد تا دوست داران شهرسازی از آن لذت ببرند. نکته اصلی اینجاست که آزادی عمل بازیکنان در این بازی بسیار زیاد است. به همین دلیل می توانند زندگی افرادی که در شهرشان زندگی می کنند را تحت تأثیر قرار داده و در آن تغییر ایجاد کنند.

در بازی سیتی اسکایلاینز 2 بازیکنان می توانند شهرهای بسیار بزرگ را بسازند. همینطور اینکه باید یک سیستم مالی را برقرار کرده و با استفاده از آن شهر خود را کنترل کنند. هر شهر کاملاً پویا بوده و اتفاقات بسیاری در آن می افتد. حتی اتفاقات طبیعی نیز در آن بسیار زیاد بوده و کاربران با چالش های مختلف روبرو می شوند.

در سیتیز اسکایلاینز 2 جزئیات شهر ها بسیار زیاد بوده و آزادی عمل بازیکنان هم بسیار زیاد است. همینطور اینکه برای اولین بار در این مجموعه هر شهروند دارای زندگی مخصوص خود بوده که روی روند بازی تأثیر زیادی می گذارد. همین موضوع باعث شده تا سیتیز اسکایلاینز 2 یک عنوان بسیار زنده و پویا باشد.

بازیکنان این عنوان را با انتخاب نقشه آغاز می کنند. هر منطقه دارای چالش های مخصوص بوده خود بوده و فرصت های خاصی در آن وجود دارد. سپس بازیکنان باید تلاش کنند که شهر خود را توسعه داده و افراد بیشتری را به شهر جذب کنند. شما می توانید هرچیزی در شهر خود قرار دهید و همین موضوع باعث شده که این بازی بسیار مجذوب کننده باشد. نکته مهم ارتباط میان کرکترها و دنیای بازی است. چیزی که باعث می شود شما به زیرساخت در این بازی توجه بسیار زیادی بکنید.

بازی سیتیز اسکایلاینز 2 یک شبیه ساز کامل است. پس استراتژی شما در این بازی به شدت اهمیت داشته و باید از نهایت توانایی مدیریت خود استفاده کنید. همینطور اینکه پس از مدتی شهر شما زنده و پویا می شود. به همین دلیل تجربه بازی سیتیز اسکایلاینز 2 در هیچ عنوان دیگری وجود نداشته و شرکت سازنده نیز تلاش کرده تا به بهترین نحو آن را طراحی کند.

بازی سیتیز اسکایلاینز 2 در تاریخ 2 آبان (24 اکتبر) برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در کامپیوتر روی فروشگاه استیم قرار داشته و در سرویس گیم پس نیز حضور دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی شهرسازی Cities: Skylines 2 پاییز امسال منتشر می شود؛ اولین تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی شهرسازی Cities: Skylines 2 پاییز امسال منتشر می شود؛ اولین تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید