با این روش یک غذای سنتی آلمانی درست کنید

به گزارش وبلاگ مهیار، غذاهای مختلفی با گوشت تهیه می گردد، که هر کدام روش پخت مختلف و متنوعی دارد و در طعم هم با هم متفاوت هستند، میتلف یک غذای آلمانی است، که مواد اصلی آن را سبزیجات و گوشت تشکیل می دهند.

با این روش یک غذای سنتی آلمانی درست کنید

میتلف یک غذای سنتی آلمانی است، غذای خوش طعم و مقوی را می توانید به آسانی تهیه نموده و غذایی متفاوت را در سفره خود جای دهید.

مواد لازم

400 گرم گوشت چرخ نموده

3 عدد تخم مرغ

یک عدد پیاز میانه

یک عدد فلفل دلمه ای

نمک و فلفل به اندازه لازم

یک ق م ماست

یک عدد گوجه فرنگی

به اندازه لازم روغن مخصوص سرخ کردن

1. گوشت چرخ نموده را در یک کاسه مناسب بریزید و پیاز را در آن رنده کنید. نصف فلفل دلمه ای را هم رنده نموده سپس نمک، فلفل و ماست را بیفزایید و مواد را با هم مخلوط کنید. تخم مرغ ها را شکسته و به مواد اضافه کنید تا کمی رقیق تر گردد.

2. در یک ظرف پیرکس اندازهی روغن بریزید و مایه آماده شده را داخل آن بریزید. سپس با پشت قاشق سطح روی آن را صاف کنید. نیمی دیگر از فلفل و گوجه فرنگی را هم به صورت حلقه ای برش بزنید و روی گوشت بچینید.

3. فر را روی حرارت 180 درجه قرار دهید تا گرم گردد، حالا ظرف مواد را در طبقه وسط فر گذاشته و اجازه دهید تا حدود 45 دقیقه داخل فر بپزد.

بعد از پخت می توانید روی آن را با سس قرمز تزئین کنید.

فوت وفن

برای اینکه مایه گوشت به ته ظرف نچسبد، می توانید از کاغذ روغنی بهره ببرید. آن را کف ظرف گذاشته، روی آن را چرب کنید و بعد مایه گوشت را روی آن بریزید.

منبع: همشهری آنلاین

به "با این روش یک غذای سنتی آلمانی درست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش یک غذای سنتی آلمانی درست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید