با تعدادی از دیدنی ترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان آشنا شوید

به گزارش وبلاگ مهیار، سفر به شهرهای توریستی جهت سرگرمی، سیر و سیاحت و تماشا منظره ها بی نظیر و زیبا آرزوی بسیاری از مردم روی کره زمین است. اما، معمولا بدلیل هزینه های سفر بسیاری از مردم نمی توانند به این رویای خود جامه عمل بپوشانند. بدون شک، بیشترین هزینه سفر به شهرهای توریستی هزینه محل اقامت و غذاست. ما قصد داریم تا به شما مشهورترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان را معرفی کنیم که در آنها می توانید در برابر کار، اقامت رایگان دریافت نمایید. برای آشنایی با زیباترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان، در مقاله تماشای ترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان با ما همراه باشید.

با تعدادی از دیدنی ترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان آشنا شوید

بوداپست مجارستان

شهر جهانگردی بوداپست علاوه بر داشتن جاذبه های بی نظیر و زیبای فراوان، شهری است که با کافه و رستوران های متنوع و فراوانش شناخته می گردد. نکته حائز اهمیت در سفر به این مورد از زیباترین شهرهای جهانگردی مقرون به صرفه جهان برای کاهش هزینه ها این است که بیشتر مهمانسراهای بوداپست در برابر کار در پذیرش، پذیرایی از میهمانان، مراقبت و بعلاوه پاسخ به سوالات جهانگرد ها به شما اقامت رایگان هدیه می دهند.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به بوداپست | جاذبه های گردشگری بوداپست و هزینه ها

شهر پارمای ایتالیا

شهر جهانگردی، زیبا و به یادماندنی پارما با آثار باستانی متعلق به 1500 سال پیش یکی از مقاصد گردشگری مهمی بوده که با غذاهای لذیذ، کلیساهای باشکوه و تئاترهای کلاسیک خود هر گردشگری را مسحور می نماید. برای اقامت رایگان در این مورد از مشهورترین شهرهای جهانگردی مقرون به صرفه جهان یک شانس بزرگ وجود دارد؛ کار در پارک در حال ساخت اگری مونشن که یک پارک انرژی تنوپذیر بوده و به وسیله انجمن کشاورزی ایودوکیا اداره می گردد.

چیانگ مای در تایلند

وجود 300 معبد، یک شهر جهانگردی رویایی و زیبا را از چیانگ مای ساخته است. این شهر شمالی با چشمه های آبگرم معدنی، غذاهای بومی و منظره های شگفت انگیز می تواند سفری محبوب در خاطرات شما محسوب گردد. اما، اگر قصد دارید از یک اقامت رایگان هم بهره مند شوید، می توانید سراغ خانواده ترک -تایلندی ساکن در کوهستان شرقی این مورد از تماشای ترین شهرهای جهانگردی مقرون به صرفه جهان بروید و آغاز کنید به کار کردن در مزارع ارگانیک این بخش.

بیشتر بخوانیدسفر به چیانگ مای | آشنایی با جاذبه های گردشگری چیانگ مای

بانکوک تایلند

اگر می خواهید اقامت رایگان در بانکوک را تجربه کنید، می توانید سری به مهمانسرای فو هوس بزنید. این مهمانسرا در محله ای آرام واقع شده است و برای کار از شما یاری در امور نظافتی، کنترل ورود و خروج و درست کردن صبحانه را می خواهد و در ازای آن به شما پیشنهاد یک اقامت رایگان را خواهد داد. با کم شدن هزینه اقامت، می توانید از تماشا معابد، کاخ ها و موزه های بی نظیر این وورد از مشهورترین شهرهای جهانگردی مقرون به صرفه جهان لذتی دوچندان ببرید.

بیشتر بخوانیدبا جاذبه های گردشگری بانکوک سرگرمی را احساس کنید!

لا سرنای شیلی

رصدخانه نجومی و مجموعه مراکز عرفانی در الکوئی یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در این شهر جهانگردی است. آسمان بی نظیر، زیبا و ستاره باران این منطقه در کنار تاریخ و قدمت آن جذابیت فراوانی به آن بخشید. اما، برای استفاده از اقامت رایگان در مهمانسرای کوسمو الکوئی باید با نجاری، نقاشی ساختمان یا ساخت و ساز آشنایی داشته باشید، زیرا این مهمانسرا در حال ساخت مهمانسرایی نو است. در دوران اقامت رایگان خود و هنگام کار در این مجموعه، سواحل رویایی این مورد از زیباترین شهرهای جهانگردی مقرون به صرفه جهان را از قلم نیاندازید.

مون پلیه فرانسه

هنر خیابانی، نمایشگاه های عکس و نقاشی، فستیوال های پایکوبی و تئاترهای خیابانی و سرآشپزهای مشهور میشلن بخشی از جذابیت های بی نظیر و زیبای شهر جهانگردی مون پلیه بوده که با داشتن بیش از 70 هزار دانشجو، شهری است مملو از انرژی و هیجان. برای اقامت رایگان در این شهر می توانید به مزرعه گربه مراجعه کنید تا با کار در بخش کشاورزی و باغبانی، علاوه بر کاهش هزینه، مهارتهای نو را آموزش ببینید و تجربه های نوینی را کسب کنید.

سانتا کروز در کالیفرنیا

اقامت رایگان در کالیفرنیا یک رویا نیست. زوجی در سانتاکروز برای چند ساعت کار در زمینه کارهای خانه، نظافت و باغداری این رویا را به حقیقت پیوند زده اند. گشت و گذار در شهری شهره به موج سواری و سواحل آرامش در کنار پارک های سرگرمیی و تفرجگاه های ساحلی می تواند به راحتی در دسترس شما باشد.

کانکون مکزیک

طبیعتی چون بهشت در کنار دریایی مشهور به کریستال آبی با ویرانه هایی به جا مانده از تمدن گذشتگان، تنها بخشی از زیبایی های شهر کانکون هستند. شبه جزیره یوکاتان که این شهر در آن واقع شده است، دارای حیات دریایی بی نظیر، بکر و زیبایی است که شاید در هر جایی نتوان آن را یافت. مهمانسرای مزکال با کار در بخش اداره هتل، اقامت رایگان در این بهشت را در اختیار شما می گذارد.

بیشتر بخوانیدخوشگذرانی در کانکون، زیبایی بی نظیر در مکزیک

باچاراچ آلمان

زن و شوهری در حاشیه رود راین و در شهری با معماری متعلق به قرون وسطی، در ازای نگهداری از دو فرزندشان به شما اقامت رایگان و در بعضی مواقع، گشت و گذار خانوادگی را ارائه می دهند. دانستن این نکته که این شهر جز میراث جهانی یونسکو است و دارای ساختمان های تاریخی با معماری بی نظیر و زیبایی است، می تواند به مهم بودن این اقامت رایگان یاری بیشتری کند. البته، این زن و شوهر یک شرط هم دارند؛ باید با بچه ها آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید.

کالاموچیتا در کشور آرژانتین

دومین کشور بزرگ آمریکای جنوبی، دره ای بی نظیر و زیبا داشته به نام کالاموچیتا که شهری به همین نام در آن واقع شده است. این شهر جهانگردی با معماری اروپایی، مزه های فراموش نشدنی غذایی و منظره ها شکوهمند کوهستانی می تواند سفری فرح بخش را نصیب گردشگران کند. برای کاهش هزینه و اقامت رایگان در این منظره ها کارت پستالی، می توانید سراغ پروژه زیست محیطی این شهر بروید و با کار در ساخت و ساز، باغبانی، تعمیر، نگهداری یا دادن ایده های ناب و کاربردی از آن بهره مند شوید.

چاپادا دوز ویدیروز در آلتو پارایزو گویاز برزیل

مردم برزیل کشور خود را یک قاره می دانند. در این کشور زیبا، آلتو پارایزو گویاز یکی از مقاصد مهم گردشگری است با استخرهای طبیعی، آبشارها و رودخانه های زیبا، دشت های فراخ و دره های بکر. این منطقه که در شهر چاپادا دوز ویدیروز واقع شده است، دارای یک دهکده کوچک بوده که در آن اقامت درمانی تجربی به صورت طبیعی انجام می گردد. پروژه کپیم استرلا در حال تکمیل این اقامتگاه و توسعه آن بوده و برای داوطلبان کار اقامت رایگان را مهیا می نماید.

منبع: همگردی

به "با تعدادی از دیدنی ترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از دیدنی ترین شهرهای توریستی مقرون به صرفه جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید