ببینید؛ پلاتینیوم گیمز سالگرد هفت سالگی Nier Automata را با طراحی های نو جشن گرفت

به گزارش وبلاگ مهیار، اکنون که بازی NieR: Automata هفت ساله است، هنرمندان در استودیوی سازنده بازی، پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، مجموعه ای از تصاویر هنری با موضوع شخصیت های 2B و 9S را برای برای طرفداران به اشتراک گذاشته اند.

ببینید؛ پلاتینیوم گیمز سالگرد هفت سالگی Nier Automata را با طراحی های نو جشن گرفت

این بازی اکشن نقش آفرینی که در سال 2017 از طریق کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شده است، یک دنباله بر Nier 2010 است که خود اسپین آف و دنباله ای برای مجموعه دراکنگارد است. این بازی در ابتدا برای پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر شد و یک پورت ایکس باکس وان از آن در سال بعد منتشر شد. یک پورت نینتندو سوییچ از آن نیز در سال 2022 منتشر شد.

این نسخه در آینده ای دیستوپیایی می گذرد که در آن بشریت از طریق یک ماشین بیگانه از زمین رانده شده است. بازیکنان کنترل شخصیتی به نام 2B را کنترل می کنند. او یک اندروید جنگی است که وظیفه بازپس گیری سیاره را دارد. این بازی دارای نبرد های سریع هک اند اسلش است که در آن بازیکنان از سلاح ها و توانایی های مختلفی برای شکست دادن دشمنان استفاده می کنند. این بازی همچنین دارای یک خط داستانی منشعب است که بسته به انتخاب بازیکن، چندین پایان دارد. NieR: Automata پس از انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و داستان، شخصیت ها، مبارزات و موسیقی آن بسیاری را جذب کرد. این بازی بیش از 6 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و یکی از پرفروش ترین بازی های اسکوئر انیکس است.

این طراحی های مجذوب کننده از طریق تعدادی از هنرمندان که روی بازی کار کرده اند و هنرمندان دیگر استودیو ایجاد شده است. به عنوان مثال، توموکو نیشی که طرحی از 2B ایجاد کرده روی بازی کار کرده است. از هنرمندانی که روی بازی های دیگر کار کرده اند، می توان به مای ایشیمارو که یک کانسپت آرتیست بایونتا 3 بوده و یوکیا ساسایا از دیگر هنرمندان شرکت اشاره کرد. با هفت سالگی بازی، اطلاعاتی از فروش این بازی محبوب نیز منتشر شده است. طبق اعداد و ارقام، هشت میلیون نسخه از این بازی در سراسر جهان فروخته شده است.

بازی NieR: Automata پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. همچنین یک انیمه اقتباسی از آن با عنوان Nier: Automata Ver1.1a نیز منتشر شده است.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ پلاتینیوم گیمز سالگرد هفت سالگی Nier Automata را با طراحی های نو جشن گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ پلاتینیوم گیمز سالگرد هفت سالگی Nier Automata را با طراحی های نو جشن گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید