برنامه ریزی برای اورهال 29 رام قطار در امسال ، رشد 180 درصدی بودجه تعمیر اساسی مترو

به گزارش وبلاگ مهیار، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از رشد بیش از دو برابری بودجه اورهال قطارها و واگن های مترو اطلاع داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده سال جاری 29 رام قطار به صورت کامل اورهال (تعمیر اساسی) می گردد.

برنامه ریزی برای اورهال 29 رام قطار در امسال ، رشد 180 درصدی بودجه تعمیر اساسی مترو

مسعود درستی در گفت و گو با وبلاگ مهیار، در پاسخ به پرسشی درباره رشد بودجه اورهال، افزود: در شرکت مترو دو موضوع درباره بودجه تعمیرات اساسی وجود دارد که یکی از آن به آیتم اورهال مستقیم تجهیزات متحرک مترو مربوط می گردد. در این بخش ما تقریبا بیش از دو برابر رشد بودجه داشته ایم.

او اضافه نمود: علاوه بر آن، بخشی از بودجه تعمیرات اساسی هم از محل فروش اوراق مشارکت پیش بینی شده است که امیدواریم این بخش را هم دریافت کنیم. در این صورت می توان گفت که بودجه اورهال تجهیزات متحرک یا همان ناوگان مترو حدود 170 تا 180 درصد افزایش یافته است.

درستی گفت: اگر امسال بتوانیم همه این بودجه را با یاری مدیریت شهری جذب کنیم، اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل ریلی مرکز رخ خواهد داد و در تامین قطعات، تعمیرات اساسی و کیفی سازی ناوگان قدیمی، گام بلندی بر خواهیم داشت.

این مدیر ارشد شهری مرکز با اشاره به برنامه ریزی ها برای اورهال ناوگان مترو، تاکید نمود: استراتژی ما اورهال قطارها و واگن های فرسوده، حدودا 2.5 تا 3 ساله است. بر این اساس، برای سال اول اجرای این استراتژی، بودجه ای که در نظر گرفته شده است، کافی به نظر می رسد. طبق برنامه ریزی ها، برای سال نخست و در گام اول، در کنار کارهای روتین، کیفی سازی و تعمیرات اساسی 29 رام قطار را پیش بینی نموده ایم که با یاری مدیریت شهری در امسال محقق خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برنامه ریزی برای اورهال 29 رام قطار در امسال ، رشد 180 درصدی بودجه تعمیر اساسی مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای اورهال 29 رام قطار در امسال ، رشد 180 درصدی بودجه تعمیر اساسی مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید