برنامه +Air Canada CleanCare چیست؟

به گزارش وبلاگ مهیار، ایر کانادا دمای بدن مسافران را طبق برنامه +Air Canada CleanCare قبل از سفر چک می کند

از زمانیکه ایرلاین ها استفاده از ماسک را در پروازها اجباری کردند، هواپیمایی ایر کانادا یک قدم پا فراتز گذاشته و قبل از هر سفر دمای بدن مسافران را اندازه گیری می کند.

برنامه +Air Canada CleanCare چیست؟

هواپیمایی ایر کانادا روز دوشنبه گفت که بررسی دمای بدن مسافران پیش از سفر از این پس بخشی از برنامه های این شرکت هواپیمایی خواهد بود. علاوه بر این مسافران در هر پرواز یک پرسشنامه سلامت پر خواهند کرد و یک ضدعفونی کننده دست هم در کیت سفر آن ها خواهد بود.

کالین راوینسکو، مدیر عامل اجرایی شرکت ایر کانادا در نشستی خبری گفت: ما همواره در معرفی تمهیدات لازم در مقابل ویروس کووید 19 پیشگام بوده ایم. از این گونه تمهیدات می توان به معرفی تجهیزات حفاظتی برای پرسنل ایر کانادا ونخستین یرلاین امریکای شمالی در جهت فراهم کردن ماسک برای مسافران بوده ایم. در حال حاضر نیز نخکستین ایرلاینی هستیم که دمای بدن مسافران را پیش از سفر اندازه گیری خواهیم کرد.

ایر کانادا با معرفی برنامه +Air Canada CleanCare که از 15 می اجرا خواهد شد، قصد دارد تا حمایت خود را در مقابله با اثرات مخرب اپیدمی ویروس کرونا اعلام کند. از زمانی که ویروس کرونا شایع شده است، مسافران در خانه هایشان قرنطینه شده اند و بسیاری از کارمندان شرکت ها هم از ترس اینکه در سفرهای کاری مبتلا به بیماری کرونا شوند خانه نشین شده اند.

پس از اپیدمی کرونا، استفاده از ماسک در سفر، به سرعت به پوششی استاندارد تبدیل شد. ایرلاین های امریکایی از جمله امریکن ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز، دلتا، ساوت وست، آلاسکا، فرانتیر، جت بلو استفاده از ماسک را نه تنها در هواپیما بلکه در زمان چک-این مسافران در فرودگاه نیز الزامی دانسته اند.

ایرلاین های بین المللی دیگری هم در کنار ایر کانادا قدم هایی در این زمینه برداشته اند. برای مثال ایرلاین سنگاپور مسافران لس آنجلس به مقصد سنگاپور را در همان گیت های ورودی فرودگاه، مجهز به ماسک می کنند.

اما اگر ایرلاین های دیگر نیز مانند ایر کانادا برای اندازه گیری دمای بدن مسافران مجهز به اسکنرهای حرارتی شوند، مسافران را بیشتر در مقابل ابتلا به کرونا ایمن خواهند کرد.

ایر کانادا همچنین به انجام اقثدامات بیشتری در آینده اشاره می کند.

همچنین راوینسکو اظهار کرده است: ما در صدد هستیم تا برنامه Air Canada CleanCare+ را ارتقا دهیم. از جمله تمهیدات دیگری که در این برنامه به آن اندیشیده ایم می توان به افزایش استفاده از ابزارهای غربالگری مثل تست میزان اکسیژن خون اشاره کرد.

منبع: فلای تودی

به "برنامه +Air Canada CleanCare چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه +Air Canada CleanCare چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید