بیل: مقابل ایران به فکر رکورد نیستم

به گزارش وبلاگ مهیار، گرت بیل در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ولز و ایران در رقابت های جام جهانی 2022 قطر حضور پیدا کرد و درباره اینکه او فردا با حضور در بازی مقابل ایران رکوردی بیشترین تعداد بازی ملی را کسب می نماید، گفت: موضوع مربوط به بازی ملی را در نظر نگرفته ام و به آن فکر نمی کنم و به بازی فکر می کنم. باعث افتخار من است که بیشترین بازی ملی را ثبت می کنم. فکر می کنم موضوع مهمتر کسب پیروزی است و به این موضوع فکر می کنم.

بیل: مقابل ایران به فکر رکورد نیستم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز درباره بازی با ایران و اینکه آیا مهدی طارمی می تواند به سطح فنی او برسد، توضیح داد: فکر می کنم بازی مسئله ای مقابل ایران خواهیم داشت، ایران تیم خوبی است و به همین علت آنها در جام جهانی هستند. فکر می کنم ایران مدافعان و مهاجمان خوبی دارد. ما کاری که می کنیم این است که به قوای خودمان تکیه کنیم. ایران بازیکنان خطرناکی دارد که سعی می کنیم آنها را کنترل کنیم.

وی در واکنش به اینکه گلزنی مقابل آمریکا در جام جهانی در کجای زندگی او قرار می گیرد، توضیح داد: فکر می کنم یکی از لحظات بزرگ من بود. نمی دانم فرصتی باشد که روی آن تمرکز کنم یا خیر. یک هفته خوب برای تیم مان خواهد بود و همه به این موضوع باور داریم. فرقی نمی نماید چه کسی گل بزند، برای ما مهم این است که چطور بازی کنیم.

بیل درباره اینکه چقدر فکر می نماید مقابل ایران که بازی اولش را شکست خورده به پیروزی می رسند، گفت: فکر می کنم که ایران نتیجه ای مناسب مقابل انگلیس نگرفت. ما هم جلوی آمریکا در نیمه اول خوب نبودیم، اما در ادامه بازی بهتر شدیم. بازیکنان ایران بازیکنان خطرناکی هستند و الان هم دنبال برد خواهند بود و طبیعتاً در بازی کوشش می نمایند به پیروزی برسند. بازی سختی است و امیدوارم در حد توان مان بازی کنیم و برنامه خود را دنبال کنیم.

کاپیتان تیم ملی ولز درباره اینکه او و هم تیمی هایش می خواهند الهام بخش نسل بعدی ولز باشند، آیا او می خواهد معلمان اجازه دهند، دانش آموزان ساعت 10 صبح بازی را ببینند، گفت: بله، من اگر معلم بودم، اجازه می دادم. این یک زمان تاریخی برای ولز و ماست که در جام جهانی هستیم. بعضی از مدارس، والدین و بچه ها علاقه مند هستند که بچه ها فوتبال را ببینند و خیلی می خواهند بچه ها را به خانه ببرند و یا در مدارس نگاه نمایند. از این اتفاق خیلی درس های تاریخی ایجاد می گردد و همه از تماشای بازی لذت می برند. کوشش می کنیم در صدر جدول گروه قرار بگیریم، می خواهید درباره انگلیس چیزی بگویم، اما ترجیح می دهم که روی بازی با ایران تمرکز کنم.

بیل درباره علاقه خود به بازی گلف و اینکه آیا برای این رشته دلتنگ نیست، اظهار کرد: بله شما به بازی گلف اشاره کردید و مطمئنم شوخی کردید. به گلف علاقه دارم. به فوتبال هم علاقه دارم. عجیب نیست که یک نفر به دو رشته علاقه داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا او هم به احتمال صعود با تفاضل گل فکر می نماید، گفت: ایران علاقه مند است که در یک موقعیت قوی تر قرار بگیرد. آیا بحث اختلاف گل مطرح می گردد؟ بله، ممکن است. هر دو تیم می خواهند گل بزنند و بازی را ببرند. مطمئنم بازی جالب و سرگرم نماینده ای خواهد بود. ایران تیم خوبی است و فردا دنبال این خواهیم بود که تا حد ممکن گل بزنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز درباره اینکه ولز تا به حال در گلزنی خوب نبوده است و آیا تیم او در بازی های آینده در گلزنی پیروز خواهد بود، توضیح داد: طبیعتاً اگر بتوانیم گل های بیشتری بزنیم خیلی برای ما بهتر خواهد بود، این کار اینقدر هم راحت نیست. باید خوب بازی کنیم و بازی را با نتیجه ای خوب به انتها برسانیم. گاهی اوقات تیم ها آنقدر هم علاقه مند به گلزنی نیستند. امیدوارم فردا گل های زیادی بزنیم. نمی توانیم به پیروزی 6 بر 2 انگلیس مقابل ایران نگاه کنیم. اگر به این موضوع نگاه کنیم اشتباه نموده ایم. مطمئنم بازی سخت، هیجان انگیز و سرگرم نماینده ای خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی ولز درباره برگزاری تمرینات در گرمای قطر گفت: با توجه به اولین بازی خودمان، دیرتر تمرین کردیم چون آغاز بازی با آمریکا هم دیرتر بود. هوا گرم هست اما آن قدرها هم گرم نیست. ما یک برنامه داریم و تغذیه و میزان آبی که می نوشیم تعیین است. اگر با برنامه عمل کنیم، با گرما و رطوبت به نحو مناسب برخورد می کنیم.

وی درباره احساسش راجع به بازی 90 دقیقه ای که بعد از مدت ها مقابل آمریکا انجام داد، توضیح داد: مدتی طول کشید که پاهایم را مقابل آمریکا حس کنم! ما حرفه ای هستیم و حداکثر کوشش خودمان را می کنیم که به حالت عادی برگردیم و حتی 120 دقیقه بازی کنیم. همه کسانی که در تیم ما هستند برای بازی بعدی آماده هستند، استراحت لازم را داشتند و باید بگویم که قبلاً هم به این ترتیب بازی کردیم. اگر چه شاید در حد ایده آل عمل نکردیم.

بیل درباره اینکه گفته بود جو آلن مانند کسی است که از جهنم برگشته، اما اگر او بتواند بازی کند تفاوت را رقم می زند و وفاداری اش را نشان می دهد، گفت: جو یک بازیکن عالی است، اما اعتباری که ضروری است را دریافت نمی نماید. او یک انتخاب برای ماست و در گروهی قرار داریم که امیدواریم به ما یاری کند. اگر او از ابتدا بازی کند، مطمئناً برترین بازی را در میدان به نمایش می گذارد. فکر می کنم بارها نشان داده که چه نقش بزرگی در تیم دارد.

منبع: فرارو

به "بیل: مقابل ایران به فکر رکورد نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل: مقابل ایران به فکر رکورد نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید