تصاویر زنده گوگل پیکسل 8 پرو با طراحی آشنا منتشر شد

به گزارش وبلاگ مهیار، مسلماً شرکت ها علاقه ای به افشای اطلاعات محصولات معرفی نشده خود ندارند، بااین حال در هفته های اخیر شاهد انتشار گزارش های زیادی درباره گوشی های سری پیکسل 8 بوده ایم. حالا شاهد افشای اولین تصاویر زنده پیکسل 8 پرو هستیم که طراحی آن را به نمایش می گذارند.

تصاویر زنده گوگل پیکسل 8 پرو با طراحی آشنا منتشر شد

به گزارش دیجیاتو، این تصاویر ظاهراً نمونه اولیه گوشی آینده گوگل را نشان می دهند. با توجه به اینکه این تصاویر حالا از منبع اصلی حذف شده اند، به احتمال زیاد با تصاویر واقعی و نه جعلی روبه رو هستیم.

با توجه به تصاویر، با یک گوشی پیکسل و البته مدل پرو آن روبه رو هستیم؛ چرا که روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه به چشم می خورد. این دوربین ها درون یک ماژول افقی بزرگ قرار گرفته اند که شامل فلاش LED می شود.

از آنجایی که روی برچسب پنل پشتی این گوشی عبارت تنها برای تست قرار گرفته است، با یک نمونه اولیه روبه رو هستیم. علاوه بر پنل پشتی، تصویری از نمایشگر این دستگاه هم منتشر شده است که صفحه حالت Fastboot را نشان می دهد.

در صفحه Fastboot با نام رمز Husky روبه رو هستیم که طبق شایعات، مربوط به پیکسل 8 پرو می شود. این نمونه اولیه از گوشی آینده سامسونگ از 12 گیگابایت رم LPDDR5 ساخت سامسونگ و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS ساخت SKHynix بهره می برد.

با توجه به اینکه با یک نمونه اولیه روبه رو هستیم، نمی توانیم به تمام مشخصات آن اطمینان کنیم. بااین حال می توانیم از طریق این نمونه اولیه به طراحی گوشی آینده گوگل پی ببریم که از طراحی آشنای آن نسبت به نسل گذشته خبر می دهد.

طبق شایعات، المان دایره ای شکل زیر فلاش LED به دماسنج اینفرارد مربوط می شود. انتظار می رود پیکسل 8 پرو به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن 1344 در 2992 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز مجهز شود. این دستگاه احتمالاً دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GN2، دوربین اولتراواید 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 و دوربین تله فوتو با زوم 5 برابری اپتیکال داشته باشد.

منبع: فرارو

به "تصاویر زنده گوگل پیکسل 8 پرو با طراحی آشنا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زنده گوگل پیکسل 8 پرو با طراحی آشنا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید