تصویب طرح کریدورخلاق محورتبریز، سهند

به گزارش وبلاگ مهیار، طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی تصویب شد.

تصویب طرح کریدورخلاق محورتبریز، سهند

به گزارش خبرنگار از ،طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند با هدف حفظ و احیای هویت فراشهری تبریز و بر مبنای کاربری های فراشهری با گرایش گردشگری و دانش بنیان تدوین شده است.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هرگونه ساخت وساز، تغییر کاربری و صدور مجوز در محور تبریز- سهند باید براساس این طرح صورت گیرد.

او با اشاره به بعضی ساخت وساز های غیرمجاز در این محور حتی قبل از افتتاح بزرگراه تبریز- سهند گفت: با تصویب این طرح از ساخت وساز های غیرمجاز و ایجاد کاربری های برنامه ریزی نشده جلوگیری می گردد.

اوبعلاوه خواهان توجه ویژه به سهم فعالیت های دانش بنیان در این طرح شد.

طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند از مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان بود که در این جلسه به تصویب رسید.

4 مورد دیگر از مصوبات این کارگروه ازجمله طرح جامع شهر میانه و اصلاح میدان ورودی شهر بستان آباد هم در این جلسه تصویب شد.

در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان بعلاوه گزارش عملکرد کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان و برنامه های آینده این کارگروه ارائه شد.

تصویب برنامه مدیریت منطقه ها چهارگانه محیط زیست استان و تصویب توزیع اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه کل کشور از دیگر نتایج جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصویب طرح کریدورخلاق محورتبریز، سهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح کریدورخلاق محورتبریز، سهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید