تعمیر با 50 درصد تخفیف؛ عیدی دیجی کالاسرویس

به گزارش وبلاگ مهیار، باتری گوشی موبایل تان را با هزینه 299 هزار تومان در کمپین نوروزی دیجی کالاسرویس تعویض کنید.

تعمیر با 50 درصد تخفیف؛ عیدی دیجی کالاسرویس

یه عیدی به خودت و جیبت نام جشنواره نوروزی دیجی کالاسرویس است که در جریان برگزاری آن و تا 23 اسفند، کاربران می توانند گارانتی کالاهای الکترونیکی شان را با 30 درصد تخفیف تمدید کنند. ضمن این که در این کمپین اجرت تعمیرات غیرگارانتی 50 درصد تخفیف دارد.

به این ترتیب با استفاده از امکانات ویژه کمپین یه عیدی به خودت و جیبت می توانید به جای پرداخت هزینه بالای تعمیرات، گارانتی دستگاه تان را تمدید کرده و از امکانات خدمات پس از فروش مطمئن دیجی کالاسرویس استفاده کنید. البته تخفیف تمدید گارانتی شامل دستگاه هایی که گارانتی دیجی کالاسرویس ندارند هم می شود. تمدید گارانتی باعث می شود زمانی که دستگاه الکترونیکی تان نیاز به تعمیر دارد هزینه کمتری بپردازید.

کسانی که گوشی های موبایل آنها گارانتی ندارد هم می توانند با استفاده از تخفیف کمپین نوروزی دیجی کالاسرویس برای اجرت تعمیر، از خدمات گارانتی معتبر دیجی کالا بهره مند شوند بدون این که هزینه زیادی برای تعمیر یا تعویض پرداخت کنند.

دیجی کالاسرویس که از سال 1398 کارش را برای ارائه خدمات به روز و مطمئن برای کالاهای الکترونیکی آغاز کرده یکی ازگارانتی های معتبر کشور و در واقع گارانتی اصلی دیجی کالا است. در آینده نزدیک نیز قرار است رسته های دیگر کالاهای الکترونیک شامل خدمات و گارانتی دیجی کالاسرویس شوند.

منبع: مجله شنبه

به "تعمیر با 50 درصد تخفیف؛ عیدی دیجی کالاسرویس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر با 50 درصد تخفیف؛ عیدی دیجی کالاسرویس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید