مشخصات فنی و رنگ بندی گوشی ردمی 14C فاش شد

به گزارش وبلاگ مهیار، به تازگی گوشی ردمی 14C در فهرست یک خرده فروش ویتنامی دیده شده که به لطف این موضوع از مشخصات فنی و رنگ بندی آن باخبر شده ایم.

مشخصات فنی و رنگ بندی گوشی ردمی 14C فاش شد

پس از موفقیت مدل های قبلی سری ردمی C، شیائومی به زودی از گوشی نو ردمی 13C، رونمایی خواهد نمود. اطلاعات این گوشی نو به وسیله فهرست یک فروشگاه ویتنامی به بیرون درز نموده اما به سرعت از روی سایت برداشته شد. اما همان مدت زمان کوتاه کافی بود تا از معینات فنی و رنگ بندی این محصول باخبر شویم.

گوشی ردمی 14C با یک صفحه نمایش 6.88 اینچی عرضه می گردد که از نظر میزان از مدل قبلی خود بزرگ تر است. این گوشی بعلاوه به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. مدل قبلی هم دقیقا همین سنسور را داشت اما معین نیست آیا این سنسور نو تغییر خاصی در بخش های مختلف خواهد داشت یا کاملا مشابه مدل قبلی خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 5,160 میلی آمپرساعتی اشاره نمود که از شارژر سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. از لحاظ ظرفیت باتری شاهد رشد 160 میلی آمپر ساعتی خواهیم بود اما شارژر تغییر خاصی ندارد.

از نظر طراحی، گوشی ردمی 14C در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد؛ آبی گرادیان، مشکی و سبز. نسخه سبز دارای پوشش پشتی با یک بافت خاص است که جلوه ای متفاوت به گوشی می بخشد. اما به طور کلی این گوشی در هر سه رنگ بندی خود نسبتا ساده است.

معینات فنی گوشی ردمی 14C

شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش این گوشی دارای رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. ترکیبی که دقیقا در مدل قبلی هم شاهد به کارگیری آن بودیم. در بخش امنیتی نیز، این دستگاه از یک حسگر اثر انگشت جانبی بهره می برد که با توجه به LCD بودن پنل نمایشگر کاملا هم مطابق انتظار بود.

ردمی 14C با پردازنده مدیاتک هلیو G91 عرضه می گردد که در کنار 4 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، عملکرد مناسبی را در انجام وظایف روزمره و اجرای بازی های نیمه سنگین فراهم می نماید. این معینات سخت افزاری، اگرچه در مقایسه با هلیو G81 پیشرفت محسوب می گردد اما نکته اینجاست که این گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی نمی نماید. البته یک نسخه دیگر از این گوشی با اینترنت 5G هم در دست ساخت قرار گرفته است که به احتمال زیاد، دایمنسیتی 6100 پلاس به عنوان قلب تپنده در آن ایفای نقش خواهد نمود.

ردمی سال گذشته مدل 4G ردمی 13C را در نوامبر رونمایی و راهی بازار کرد. مدل 5G هم در دسامبر 2023 یعنی آخرین ماه سال گذشته به بازار عرضه شد. بنابراین اگر شیائومی بخواهد همین رویه را حفظ کند، باید تقریبا اواخر پاییز و اوایل زمستان منتظر رونمایی از این دو مدل باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی و رنگ بندی گوشی ردمی 14C فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی و رنگ بندی گوشی ردمی 14C فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید