تمدید تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری

به گزارش وبلاگ مهیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به گستردگی موضوعات شهرک شهید کشوری ، شورای شهر با درخواست تمدید تحقیق و تفحص موافقت کرد.

تمدید تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری

علی صالحی گفت: با توجه به مسائل متعدد و شکایت های مردمی و پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر در رابطه با تحقیق و تفحص از شرایط شهرک شهید کشوری و زمین های چشمه طوطی، هیئت مربوطه با حضور هفت نفر از اعضای شورای ششم شهر با ریاست رئیس کمیسیون پایش شورای اسلامی شهر، ابتدای سال جاری تشکیل شد.

او ادامه داد: با برگزاری جلسات، بازدید حضوری و آنالیز گزارش های خواسته شده از معاونت های مختلف شهرداری موضوعات مربوط به شهرک شهید کشوری از جمله مسائل ساخت وساز، ایمنی و مالکیت ها در حال آنالیز است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان توضیح داد: به رغم همکاری همه جانبه بخش های مختلف شهرداری اصفهان، با توجه به اینکه موضوعات شهرک شهید کشوری گسترده است و تنها مرتبط به مدیریت شهری نیست، هیئت نتوانست در سه ماه مقرر قانونی، موضوع را جمع بندی کند و رئیس هیئت تحقیق و تفحص درخواست تمدید مهلت را داشت که با موافقت شورای اسلامی شهر همراه شد.

او گفت: بنا بر زمان بندی رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری بر مصوبات شورای اسلامی شهر، ریاست هیئت تحقیق و تفحص شورای اسلامی شهر هنوز مسئله چشمه طوطی را در دستور کار هیئت قرار نداده است و بعد از جمع بندی تفحص از شهرک شهید کشوری، زمین های چشمه طوطی نیز مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

وبلاگ مهیار اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تمدید تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تحقیق و تفحص از شهرک شهید کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید