توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری

به گزارش وبلاگ مهیار، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی طی سال جاری برنامه ریزی های لازم اجرا شده است، گفت: در فاز نخست 400 دستگاه آن در بین خانواده های عشایر کوچ رو در سطح استان توزیع خواهد شد.

توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری

به گزارش وبلاگ مهیار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، مجید فرهزاد در آیین توزیع 14 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر منطقه های ماربره، چشمه رو و آب باریک از توابع شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: در سنوات گذشته تعداد 300 دستگاه پنل های خورشیدی به عشایر استان واگذار شد.

وی افزود: برای توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی طی سال جاری، برنامه ریزی های لازم انجام شده که در فاز نخست 400 دستگاه آن در بین خانواده های عشایر کوچ رو در چهارمحال و بختیاری توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد نیروگاه های خورشیدی ثابت و خانگی سطح استان، شرح داد: در حال حاضر یک نیروگاه 1.5 مگاواتی در کارخانه سیمان و 300 نیروگاه مشترکان خانگی در استان بهره برداری شده و در وضیعت تولید برق هستند، همچنین یک نیروگاه پنج مگاواتی نیز در حال احداث است که تا ماه های آینده به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین ظرفیت میزان برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: حدود 2.5 مگاوات انرژی برق به صورت روزانه از طریق این نیروگاه ها تولید می شود.

فرهزاد ادامه داد: مشترکان یا متقاضیانی که بتوانند در منزل یا نقاط دیگر نیروگاه خورشیدی احداث کنند با آن ها قرارداد خرید تضمینی برق امضا خواهیم کرد و تا 20 سال برق تولیدی آن ها خریداری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در سرانجام یادآور شد: چهارمحال وبختیاری با توجه به زاویه تابش خورشید از مستعدترین نقاط برای احداث نیروگاه های خورشیدی است که سرمایه گذاران می توانند با وجود زیرساخت های لازم در راستای احداث نیروگاه های خورشید اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 800 دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل در بین عشایر چهارمحال وبختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید