توضیحات رضا کیانیان برای پیشگیری از سوتفاهم ها

به گزارش وبلاگ مهیار، رضا کیانیان که به زودی با نمایش پدر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود، با انتشار متن کوتاهی درباره بخشی از سخنان اش که امروز (31 مرداد ماه) در نشست خبری این نمایش مطرح کرده بود، توضیحاتی داد.

توضیحات رضا کیانیان برای پیشگیری از سوتفاهم ها

این بازیگر در متن کوتاهی که آن را در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است:

دوستان گرامی در خبرگزاری محترم ایسنا

با سلام

امروز دوشنبه 31 مرداد نشستی مطبوعاتی برای نمایش پدر به کارگردانی آقای آروند دشت آرای برگزار گشت که قرار است از ششم شهریور روی صحنه اصلی تئاتر شهر برود و گزارش آن نیز در خبرگزاری ها و رسانه های گوناگون منتشر شد. اما هنگامی که گزارش های منتشر شده را مطالعه کردم، نگرانی کوچکی برایم ایجاد شد که می خواهم توضیحی برآن بیفزایم و با انتشارش در خبرگزاری ایسنا، از شکل گیری هر سوتفاهم احتمالی برای دیگران پیشگیری کنم.

در جایی از آن نشست، هنگامی که از مکالمه تلفنی خودم با دوست قدیم و خوبم محمد رضایی راد صحبت می کردم، اشاره کردم که به احترام دوستی دیرینه مان از او پرسیده ام آیا پس از انتشار دلایل انصرافت از اجرا ، می خواهی من هم روی صحنه نروم؟ و محمد گفت نه. شما کارتان را بکنیدو در گفتگوی مان به دلایل خاص خودش و گروهش اشاره کرد که اجرای نمایش اش در سالن اصلی تئاترشهر را برای او ناممکن می کرد؛ از جمله آنکه از او خواسته شده نام خانم نغمه ثمینی (به عنوان یکی نویسندگان نمایشنامه ) را حذف کند.

در نتیجه کمی نگران شدم که مبادا آن بخش از صحبت من برای تقلیل دلایل انصراف محمد رضایی راد عزیز و گروهش به بی اعتبار کردن سایر دلایل او برای انصرافش مورد استفاده قرار بگیرد. البته که همه ما متن نامه انصراف او را خوانده ایم و می دانیم که او و گروهش برای انصراف شان از اجرا، دلایل چهارگانه داشته اند و تنها یکی از دلایل شان بحث الزام به حذف نام یکی از نمایشنامه نویسان ، یعنی خانم ثمینی بوده .

با احترام

رضا کیانیان

لازم به یادآوری است که محمد رضایی راد، دیگر هنرمند تئاتر که قرار بود اذر و دی امسال نمایش به گزارش زنان تروا را در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا کند، چندی پیش با نگارش نامه ای، دلایل خود را برای انصراف از اجرای این نمایش تشریح کرد.

منبع: فرارو

به "توضیحات رضا کیانیان برای پیشگیری از سوتفاهم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رضا کیانیان برای پیشگیری از سوتفاهم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید