جستجوی گوگل کروم بهتر شد؛ حتی با اینترنت کند!

به گزارش وبلاگ مهیار، گوگل هر چند هفته ای، یک نسخه تازه از مرورگر کروم خود منتشر می نماید اما همواره در حال افزودن ویژگی های تازهی در سمت سرور است.

جستجوی گوگل کروم بهتر شد؛ حتی با اینترنت کند!

گوگل کروم به خاطر ، ارائه تجربه وب گردی بهتر، ابزارهایی مانند و نظایر این ها، محبوب ترین مرورگر وب جهان است اما این برای گوگل کافی نیست و هر روز در پی بهبود تجربه کاربری کاربران است.

تازهترین ویژگی های گوگل یاری می نمایند حتی با یک اینترنت ضعیف و کند هم بگردد جستجوها و وب گردی سریع تر و بهتری داشت.

آخرین اقدام غول وب، افزودن سه ویژگی تازه به کروم با هدف بهبود قابلیت های جستجوی این مرورگر است.

به گفته سایت ، گوگل طی بیانیه ای از انتشار سه ویژگی تازه در مرورگر کروم خبر داده است. ویژگی های تازه شامل پیشنهادهای جستجو براساس آنچه دیگران دنبال آن هستند؛ تصاویر بیشتر برای جستجوهای پیشنهادی و امکان یافتن جستجو حتی با یک اتصال اینترنت ضعیف است.

وبگردی بهتر با اینترنت کند

اولین تغییر، در صفحه برگه تازه و کادر جستجوی گوگل، شاهد یک بخش تازه People also search for در هنگام تایپ پیشنهادات جستجو هستیم.

در واقع، اینجا لیست کوتاهی از جستجوهای افراد دیگر، پس از جستجوی چیزی شبیه به شما است.

برای مثال، اگر شما و افراد دیگری Star Trek را جستجو نموده باشید و افراد دیگری عبارت Spock را پس از آن جستجو کردند؛ این جستجوها برای شما نمایش داده می گردد.

افزون بر این، اکنون مرورگر کروم در آیفون، آیپد و اندروید، چندین تصویر به جای یک تصویر را در پیشنهادات جستجو در حیت تایپ، برای اولین نتیجه، نمایش می دهد.

در نهایت، گوگل کروم در اندروید، آیفون و آیپد، وقتی یک اتصال اینترنت ضعیف و کند دارید؛ باز هم به شما پیشنهادهای جستجو را نمایش می دهد.

هنوز معین نیست دقیقا این ویژگی چگونه کار می نماید ولی احتمالا گوگل در پی این است که شما به جای اینکه لیستی از جستجوها و پیشنهادات را برای سرورهای او بفرستید؛ مانند یک صفحه کلید مجازی، پیشنهادهای تکمیلی اتوماتیک را نمایش دهد. گوگل می گوید این ویژگی جستجو در حالت Incognito Mode نیز فعال خواهد بود.

این ویژگی های تازه، پس از معرفی موجی از قابلیت های هوش مصنوعی در مرورگر کروم، رونمایی شدند. نسخه کروم 122 که این ماه منتشر شد؛ شامل قابلیت Help me write است که متن پیش نویس را به نوشتار کامل تری تبدیل می نماید.

بعلاوه، گوگل در حال کار روی قابلیتی به نام IP Protect برای از سایت های ناشناس است.

گوگل می گوید همه این ویژگی های تازه از امروز در دسترس هستند ولی شاید در کشور و منطقه شما، پس از چند روز ظاهر شوند.

منبع: شبکه چی

به "جستجوی گوگل کروم بهتر شد؛ حتی با اینترنت کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی گوگل کروم بهتر شد؛ حتی با اینترنت کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید