حسرت بزرگ زلاتان برای رسیدن به جام چمپیونزلیگ

به گزارش وبلاگ مهیار، زلاتان ابراهمیموویچ گنجینه ای پر از افتخارات فوتبالی دارد، اما تا کنون پیروز نشده قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کند.

حسرت بزرگ زلاتان برای رسیدن به جام چمپیونزلیگ

حالا که میلان با پیروزی 2-1 مقابل ناپولی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل صعود کرده، به نظر می رسید زلاتان بار دیگر شانس قابل توجهی برای اضافه کردن قهرمانی در این تورنمنت به افتخاراتش دارد.

اما حتی اگر روسونری بتواند امسال قهرمان چمپیونزلیگ شود مدال طلایی نصیب زلاتان نخواهد شد. چرا که در ماه سپتامبر و همچنین در ماه فوریه که تیم های حاضر در این رقابت ها فهرست های خود را به یوفا ارسال کردند نام ایبرا در فهرست ارسالی میلان به چشم نمی خورد. زلاتان چه در سپتامبر و چه در فوریه با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و به همین دلیل بود که در فهرست بازیکنان میلان حضور نداشت.

میلان در صورت قهرمانی در این فصل لیگ قهرمانان برای هشتمین بار به این عنوان دست پیدا خواهد کرد، اما از بخت بد زلاتان او حتی در این صورت هم دستش از جام قهرمانی چمپیونزلیگ کوتاه خواهد ماند.

به نظر می رسد فصل جاری آخرین فصل حضور ایبرا در میلان خواهد بود و روسونری ظاهرا قصدی برای تمدید قرارداد ستاره سوئدی 41ساله ندارد. زلاتان در شروع فصل به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو از میادین دور ماند، اما در ماه فوریه بازگشت. ولی دوباره با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "حسرت بزرگ زلاتان برای رسیدن به جام چمپیونزلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسرت بزرگ زلاتان برای رسیدن به جام چمپیونزلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید