ورزش

آشنایی با حلقه هولاهوپ و فواید استفاده از آن

اگر فکر می کنید حلقه هولاهوپ فقط برای بچه هاست، دوباره فکر کنید. این ابزار ورزشی ساده می تواند به طور همزمان هم شما را سرگرم کند و هم در برنامه تناسب اندام، یک تمرین عالی برای درگیر کردن عضلات بدنتان باشد. وقتی صحبت از ورزش کردن باشد، مهم ترین چیز پیدا...

6 اسفند 1402

طرح بلندپروازانه عربستان برای گردشگری ماجراجویی، عربستان با طرح ریگ تجربه ورزش های دریایی و اوقات فراغت را متحول می نماید

The Rig برای علاقه مندان به ورزش های هیجانی و جویندگان ماجراجویی، از طراحی سکوهای نفتی دریایی الهام گرفته شده است و بیش از 300 هزار متر مربع وسعت دارد. این پروژه در 40 کیلومتری خط ساحلی، نزدیک جزیره الجرید و میدان نفتی بری در خلیج فارس واقع شده است.

2 بهمن 1402

چه زمانی نگران لرزش دست های خود باشیم؟

لرزش یا ترمور به علت انقباضات غیر ارادی عضلات رخ می دهد که می تواند باعث تکان خوردن قسمت هایی از بدن گردد. لرزش دست، شایع ترین نوع لرزش است و شرایط یا عوامل مختلفی می تواند باعث ایجاد آن گردد.

25 آبان 1402

با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، با گذشت 56 سال هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است.

6 مهر 1402

اسامی خطرناک ترین مهاجمان لیگ عربستان اعلام شد ، هولناک ترین مهاجم مقابل پرسپولیس بدون بیرانوند؟

سازمان لیگ عربستان خطرناک ترین مهاجمان این لیگ را معرفی کرد. لیگ فوتبال عربستان در تابستان گذشته میزبان 35 ستاره سرشناس فوتبال بود. این کشور با ریخت و پاش های زیاد به دومین لیگ ولخرج جهان قبل از لالیگا، سری آ و لیگ فرانسه شد.

19 شهریور 1402

انتقال ویترین فوتبال ایران به بن بست خورد ، تنها توجیه منطقی برگزاری دربی در قطر!

عصر روز گذشته شایعه ای درخصوص برگزاری دربی پرسپولیس و استقلال در قطر منتشر شد که سوژه بسیاری از رسانه های ورزشی نهاده شد.

18 شهریور 1402

شایعات را باور کنیم یا بی سوادی شما را؟

روزنامه اعتماد نوشت: غرق شدن همه چیز حتی برگزاری یک مسابقه فوتبال در هاله ای از عدم قطعیت و درگیر با مسائل غیرفوتبالی خیلی آزاردهنده است. در فضای مجازی، در صحبت های محبت آمیز یا دیالوگ های چند آدم غریبه که دقایقی با هم همکلام می شوند این چیز ها شنیده می...

12 شهریور 1402

صعود بی دردسر تیم ملی به نیمه نهایی آسیا

تیم ملی والیبال دیشب در دیداری یک طرفه پاکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.

2 شهریور 1402

سرویس اعتباری اسنپ چگونه مشتریان را نقره داغ می نماید؟

سرویس اعتباری اسنپ پی ادعا دارد امکان خرید اقساطی را به شکلی کاملا متفاوت فراهم نموده و با تمرکز روی شعار الان بخر، بعدا پرداخت کن، تبلیغات اغواکننده خود را پیش می برد، اما آیا تمام ادعا های مطرح شده در این مورد حقیقت دارند و خرید از سرویس اعتباری اسنپ...

2 شهریور 1402

بازگشت داوران تهرانی به لیگ برتر فوتسال

در جلسه ای که با افشاریان رئیس کمیته داوران برگزار گردید، مقرر شد داوران معترض تیم های فوتسال تهرانی طبق قانون همچنان به کار خودشان در لیگ برتر ادامه دهند.

31 مرداد 1402

مشکل 3 بازیکن فولاد حل می گردد؟

باشگاه فولاد خوزستان در کوشش است مشکل 3 بازیکن تیمش را رفع کند.

22 مرداد 1402

کار نکونام بسیار سخت است ، سال جاری 6 مدعی داریم

علی چینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال که چند سالی است با بیماری کلیوی دست و پنجه نرم می نماید شرایط اش را رو به بهبودی می داند و می خواهد مجدد به دنیای مربیگری برگردد.

19 مرداد 1402

کسب 2 مدال نقره در یونیورسیاد از طریق ووشوکاران کشورمان

2 ملی پوش ووشوی کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان به مدال نقره دست یافتند.

12 مرداد 1402

تحقیر دختران ایتالیا در جام جهانی

در ادامه بازی های دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان تیم های سوئد و ایتالیا از گروه G به مصاف هم رفتند که این ملاقات با پیروزی 5-0 سوئد به سرانجام رسید. این ملاقات صحنه تقابل دو تیم برنده دور اول مسابقات بود؛ ایتالیا در گام اول آرژانتین را با یک گل شکست...

8 مرداد 1402

اولین پیشنهاد رسمی منچستریونایتد برای هویلوند

اولین پیشنهاد منچستریونایتد به صورت شفاهی به آتالانتا منتقل شده است.

4 مرداد 1402

ادعای جنجالی علی پروین درباره رقم قرارداد عیسی آل کثیر!

عیسی آل کثیر در تصمیمی جنجالی و در شرایطی که کمتر هواداری انتظار جدایی و عدم توافق وی با پرسپولیس را داشت، سر از سپاهان درآورد.

3 مرداد 1402

رونالدو در آستانه ضرر میلیارد دلاری

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم فوتبال النصر عربستان پس از پوشیدن محافظ ساق پا (شینگارد) با برند تجاری آدیداس که رقیب نایکی حامی این بازیکن است، دچار مشکل حقوقی شده است.

1 مرداد 1402

چگونه مغز خود را 20 سال جوان تر کنیم؟

نتایج تحقیقات نشان می دهد که ورزش منظم مانند پیاده روی یا دوچرخه سواری، می تواند مغز شما را 20 سال جوان تر کند.

22 تیر 1402

دونده ای که آتش المپیک را در تهران روشن کرد

آخرین ماه فصل تابستان سال 1353 است. برای اولین بار قرار است بازی های المپیک آسیایی (بعد از یک وقفه طولانی) در خاورمیانه برگزار گردد، در تهران، با حضور 3 هزار ورزشکار از 25 کشور آسیایی.

11 تیر 1402

شوک به تراکتور؛ پاکو خمز در آستانه جدایی

پاکو خمز سرمربی اسپانیایی که در میانه های فصل گذشته لیگ برتر ایران راهنمایی تیم تراکتور را بر عهده گرفت، قراردادش را با این باشگاه ایرانی تا سال 2026 تمدید کرد. خمز حتی در خاتمه فصل قبل، برنامه ها و فهرست بازیکنان مدنظرش را به مدیران تراکتور تحویل داد...

31 خرداد 1402
تعداد: (228)