پرده ای دیگر برای هنرنمایی مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ مهیار، مهدی طارمی یکی از بین المللی ترین چهره های فوتبال ایران امشب در لیگ قهرمانان اروپا و در مرحله یک شانزدهم نهایی به همراه تیم پورتو در ایتالیا به مصاف اینتر، یکی از تیم های متحول شده این فصل از لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت تا بعد از درخشش در مرحله گروهی، گامی تازه در لیگ قهرمانان اروپا برداشته باشد.

پرده ای دیگر برای هنرنمایی مهدی طارمی

طارمی در این فصل نمایش درخشانی در عالی ترین سطح باشگاهی در اروپا داشته و پس از پنج بازی در مرحله گروهی با زدن پنج گل و دادن دو پاس گل، نه تنها ارزشمندترین بازیکن تیمش در این تورنمنت تا به الان بوده بلکه خودش را در بین سه گل زن برتر این تورنمنت هم جا نموده است. او بعد از کیلیان امباپه، سوپراستار پاری سن ژرمن و محمد صلاح، فوق ستاره مصری که هر کدام تا به الان هفت گل زده اند (بدون درنظرگرفتن بازی های این مرحله) با پنج گل زده در رده سوم بهترین گل زنان این فصل قرار گرفته است.

البته یکی، دو بازیکن پنج گله دیگر هم در لیگ قهرمانان حضور دارند، ولی با توجه به آنکه طارمی دو بار هم توانسته به هم تیمی هایش پاس گل دهد، بالاتر از آن ها قرار گرفته است. مهاجم ایرانی پورتو در مرحله گروهی دو بار دروازه لورکوزن، دو بار دروازه بروخه و یک بار هم دروازه اتلتیکومادرید را باز نموده و در ملاقات رفت برابر لورکوزن هم دو بار پاس گل داد. شاید اگر طارمی در ملاقات اول مرحله گروهی مقابل اتلتیکو اخراج نمی شد و فرصت بازی رفت با بروخه را داشت، الان می توانست هم ردیف و چه بسا بالاتر از امباپه و صلاح در جدول گل زنان قرار بگیرد.

به هر روی، با شروع بازی های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول های مدعی اروپا چه می نماید. طارمی فعلا به طور میانگین در 82 درصد بازی های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی 58 درصد گل هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.

منبع: فرارو

به "پرده ای دیگر برای هنرنمایی مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده ای دیگر برای هنرنمایی مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید