حمایت صندوق نوآوری از دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان

به گزارش وبلاگ مهیار، صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه بر تأمین مالی شرکت های دانش بنیان در قالب تسهیلات، ضمانت نامه و سرمایه گذاری، خدمات توانمندسازی متعددی را در زمینه حفظ و تجاری سازی انواع مالکیت فکری (نظیر اختراع، نشان تجاری و طرح صنعتی) به این شرکت ها ارائه می نماید.

حمایت صندوق نوآوری از دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان

شرکت ها و شتاب دهنده های دانش بنیان می توانند با حمایت بلاعوض 75 تا 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن شناسایی دارایی های فکری خود و تدوین راهبرد مناسب برای حفاظت از این دارایی ها، دارایی های فکری خود را در داخل و خارج از کشور ثبت نمایند.

در این راستا، صندوق نوآوری 14 خدمت متنوع شامل نیازسنجی (شناسایی دارایی های فکری)، جست وجوی دانش پیشین، تحلیل پتنت، ثبت اختراع در داخل و خارج کشور، ثبت تقاضانامه PCT، ثبت نشان تجاری و طرح صنعتی در داخل و خارج کشور و... را برای این شرکت ها در نظر گرفته است.

متقاضیان دانش بنیان می توانند درخواست خود را به وسیله سامانه غزال صندوق به آدرس ghazal.inif.ir ثبت نمایند.

لازم به ذکر است صندوق نوآوری در چهار سال گذشته بیش از هفت میلیارد و 800 میلیون تومان خدمت بلاعوض مالکیت فکری به شرکت های دانش بنیان اعطا نموده است که از این میزان بیش از سه میلیارد تومان آن مربوط به سال 1401 است.

صندوق نوآوری علاوه بر حمایت های بلاعوض مالکیت فکری، برنامه های مختلفی را برای ترویج و توسعه فرهنگ مالکیت فکری برگزار می نماید. در این راستا دومین رویداد شکوفا به مناسب روز جهانی مالکیت فکری با موضوع زنان و مالکیت فکری؛ شتاب دهی خلاقیت و نوآوری روز 11 اردیبهشت در محل صندوق برگزار می گردد.

علاقه مندان تا امروز 9 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند با ورود به سایت https://uchk.ir/IPDay2023/ برای شرکت در این رویداد ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت صندوق نوآوری از دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صندوق نوآوری از دارایی های فکری شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید