خبرنگاران ارائه خدمات به مشترکان برق مازندران غیرحضوری شد

به گزارش وبلاگ مهیار، ساری - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان در این شرکت با راه اندازی سامانه برق من اطلاع داد.

خبرنگاران ارائه خدمات به مشترکان برق مازندران غیرحضوری شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، فرامرز سپری با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساختِ ارائه 40 خدمت در شرکت توزیع نیروی برق مازندران به صورت غیرحضوری فراهم است، گفت : تصمیم بر این است که بویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با این ویروس، بتوانیم از ابتدای آذرماه امسال همه خدمات به مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش را به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی می توانند با نصب سامانه برق من از سایت های مرتبط، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، گفت: مشترکان با این کد رهگیری می توانند در بخش پیامها، کارها را پیگیری کنند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.

سپری اضافه نمود: این اپلیکیشن بهترین راه حل دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد احتیاج از جمله مشاهده و پرداخت قبض، مشاهده سوابق مصرف، اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکت های توزیع نیروی برق کشور ارائه می شد را داراست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در این شرکت همیشه به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیت ها اعتقاد داریم و کوشش مضاعفی صورت می گیرد و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی غیر حضوری به وسیله؛ سامانه برق من، همراه بانک ، اینترنت بانک، دستگاه های خود پرداز ATM، دستگاه های کارت خوان (POS) تلفن بانک انجام می پذیرد.

مازندران دارای 2 شرکت توزیع برق به نام های شرکت توزیع برق مازندران و شرکت توزیع برق غرب مازندران است . شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و 540 هزار مشترک دارد و از این میزان حدود 70 درصد آن معادل بیش از یک میلیون ، مشترک خانگی هستند.

طرح برق امید با هدف بهینه سازی مصرف و جلوگیری از هدررفت انرژی از راستا جلب همراهی و همکاری مشترکان در بخش خانگی اجرایی شده است، در این طرح با دسته بندی مشترکان برق خانگی به سه دسته پرمصرف، کم مصرف و خوش مصرف، مشترکان برق مازندران که الگوی مصرف برق را رعایت کنند علاوه بر تخفیف در بهای برق مصرفی، در صورت کاهش مصرف به رقمی کمتر از 100 کیلووات ساعت در ماه های گرم سال شامل خرداد، تیر، مرداد و شهریور و کمتر از 80 کیلووات ساعت در سایر ایام سال، از تخفیف صد درصدی در قبض برق خود بهره مند می شوند.

طرح برق امید شامل خانه های خالی و افراد غیربومی که مازندران محل سکونت دومشان به شمار می رود ، نمی گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ارائه خدمات به مشترکان برق مازندران غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارائه خدمات به مشترکان برق مازندران غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید