خبرنگاران ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی اردبیل احداث می شود

به گزارش وبلاگ مهیار، اردبیل - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت:به منظور ارتقای ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی اردبیل احداث می شود.

خبرنگاران ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی اردبیل احداث می شود

به گزارش وبلاگ مهیار، محمد اهلی روز سه شنبه در بازدید از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل اضافه نمود: تا به امروز چهار ایستگاه آتش نشانی در شهرک های صنعتی استان احداث و به بهره برداری رسیده است و تلاش می شود تا پایان سال جاری، این تعداد به 6 ایستگاه افزایش یابد.

وی ادامه داد: ایمن سازی واحدهای صنعتی به منظور کاهش حوادث امری ضروری است و بدین منظور در سال های اخیر تعداد شیرهای هیدرانت آتش نشانی در شهرک های صنعتی به 160 شیر افزایش یافته تا در مواقع ضروری و حوادث از آنها استفاده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اضافه نمود: افزایش شیرهای هیدرانت آتش نشانی شهرک های صنعتی استان در مقایسه با آمار کشوری از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است.

اهلی احداث ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی را از اقدامات موثر برای حفظ اموال واحدهای صنعتی در مواقع بروز حوادث برشمرد و گفت: شهرک های صنعتی مجموعه ای از سرمایه های ملی است که حفظ و صیانت از این اموال عمومی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شهرک ها و نواحی صنعتی یکی از مهم ترین سیاست های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سال های اخیر بوده است، اضافه نمود: تحقق مباحث مربوط به حوزه های ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی موجب جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی و در نهایت توسعه پایدار می شود.

اهلی بیان نمود: از جمله اقدامات اجرا شده در جهت افزایش سطح ایمنی در شهرک های صنعتی برگزاری دوره های آموزشی ویژه واحدهای صنعتی با موضوع افزایش سطح ایمنی واحدهای تولیدی است.

وی اظهارداشت: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، تقویت و توانمندسازی واحدهای تولیدی و آشنایی مدیران واحدهای صنعتی با مسائل روز ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی بوده که این دوره های آموزشی به صورت کاملا رایگان و مدون و طبق برنامه ریزی های سالیانه از سوی این شرکت انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اضافه نمود: یکی دیگر از اقدامات اجرا شده در شهرک های صنعتی شناسایی کانون های پرخطر، جلوگیری از خطرات و خسارات محتمل، توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه و تهیه شناسنامه و توصیه نامه به واحدهای صنعتی پرخطر است.

استان اردبیل دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی اردبیل احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ایستگاه های آتش نشانی در شهرک های صنعتی اردبیل احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید