خبرنگاران باند فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما آماده است

به گزارش وبلاگ مهیار، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: کوشش بی وقفه تیم عملیات زمستانی فرودگاه ارومیه برای عملیاتی نگهداشتن باند فرودگاه و انجام ایمن پروازها ادامه دارد و باند به طور کامل عملیاتی است.

خبرنگاران باند فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما آماده است

محمدعلی نائل قراملکی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ مهیار اضافه نمود: با وجود بارش برف، مسئله ای در جهت باند هواپیما و فرودگاه ارومیه وجود ندارد و پروازهای ورودی و خروجی عصر امروز طبق برنامه انجام شد.

وی گفت: سه پرواز ورودی و سه پرواز خروجی این فرودگاه از مبدا تهران به ارومیه و بالعکس طبق برنامه انجام می گیرد و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش های اخیر و تداوم آن، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پروازشان پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

قراملکی افزود: شماره تماس های 199 یا تلفن مستقیم 32777766 - 044 جوابگوی مسافران است و آنان می توانند از این طریق از شرایط پروازهای این فرودگاه یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای این فرودگاه بدون مشکل صورت گرفته است ، تاکید نمود: از زمان اعلام پیش بینی بارش برف تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

آذربایجان غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان به وسیله فرودگاه ارومیه انجام می گردد؛ تهران، مشهد و استانبول سه جهت پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته ای 39 پرواز، شامل 2 پرواز به مقصد مشهد و 2 پرواز به مقصد استانبول و 35 پرواز به مقصد تهران توسط شرکت های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران باند فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باند فرودگاه ارومیه برای نشست و برخاست هواپیما آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید