خبرنگاران فرودگاه مشهد به چهار دستگاه ایربریج جدید مجهز شد

به گزارش وبلاگ مهیار، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به چهار دستگاه ایربریج یا همان تونل انتقال مسافر به هواپیما بدون استفاده از خودرو مجهز شده است.

خبرنگاران فرودگاه مشهد به چهار دستگاه ایربریج جدید مجهز شد

محمود امانی بنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مهیار اضافه نمود: شرکت فرودگاه های کشور برای خرید هر کدام از این دستگاه ها 700 هزار دلار هزینه کرده است.

وی ادامه داد: عملیات نصب این دستگاه ها آغاز شده است و با انتها عملیات نصب، انتقال مسافران پروازهای داخلی با خودرو به هواپیما به حداقل می رسد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: با نصب این چهار دستگاه، تعداد ایربریج های فرودگاه مشهد به پنج دستگاه می رسد که این تعداد برای ظرفیت پروازی این فرودگاه کافی است.

امانی از برگزاری مانور عملیات زمستانی در فرودگاه مشهد خبر داد و اضافه نمود: عملیات زمستانی فرودگاه مشهد با استقرار تجهیزات برف روبی و وارسی آنها انجام شد.

قبل از شیوع کرونا روزانه 40 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا می شدند و این فرودگاه 540 هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور بود که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرودگاه مشهد به چهار دستگاه ایربریج جدید مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرودگاه مشهد به چهار دستگاه ایربریج جدید مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید