خبرنگاران 163 زن برای انتخابات شورای اسلامی روستا در گلستان ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ مهیار، گرگان - خبرنگاران - دبیر ستاد انتخابات گلستان با اشاره به نام نویسی 2 هزار و 672 نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای گلستان گفت که 163 نفر از این داوطلبان زن هستند.

خبرنگاران 163 زن برای انتخابات شورای اسلامی روستا در گلستان ثبت نام کردند

به گزارش روز آدینه روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمحسن کاظمی گفت :مجموع ثبت نام شدگان طی چهار روز در استان گلستان به 2 هزار و 672 نفر رسیده که 2 هزار و 509 نفر آنان مرد هستند.

در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در استان گلستان، ثبت نام 788 نفر نهایی شد که از این تعداد، 734 نفر مرد و 54 نفر زن هستند.

کاظمی اضافه کرد: 485 نفر با مراجعه به بخشداری، 39 نفر به وسیله اپلیکیشن موبایل، 68 نفر به وسیله کامپیوتر شخصی و 196 نفر به وسیله دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با توجه به فرایند صعودی شیوع ویروس کرونا در استان به داوطلبان توصیه کرد ثبت نام خود را بصورت غیر حضوری انجام دهند.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و 868 هزار و 819 نفر جمعیت دارد که در انتخابات گذشته میزان مشارکت آنها 58 درصد بود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 28 خردادماه سال جاری برگزار می گردد

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 163 زن برای انتخابات شورای اسلامی روستا در گلستان ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 163 زن برای انتخابات شورای اسلامی روستا در گلستان ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید