گارانتی گوشی های سامسونگ چه مواردی را شامل می گردد؟

به گزارش وبلاگ مهیار، معمولا این سوال هنگام خرید گوشی سامسونگ پیش می آید که برترین و معتبرترین گارانتی گوشی سامسونگ در بین گارانتی های گوشی موجود در ایران کدام است؟ یا کدام یک از مسائل گوشی شامل گارانتی می گردد؟ به علاوه، سوال های متفاوت دیگری در خصوص این موضوع وجود دارد که به یکی از دغدغه های اصلی خریداران گوشی های سامسونگ تبدیل شده است.

گارانتی گوشی های سامسونگ چه مواردی را شامل می گردد؟

گارانتی گوشی سامسونگ

زمان خرید یکی از محصولات سامسونگ به شما کارت گارانتی وبلاگ مهیار سرویس داده می گردد؛ این یعنی که بعد از خرید محصول، اگر کالا بدون دخالت کاربر به مشکل برخورد کرد، شرکت وبلاگ مهیار سرویس موظف است که دستگاه شما را برای شما تعمیر یا تعویض کند. منظور از اصطلاح بدون دخالت کاربر این است که مشکل پیش آمده برای محصول، به وسیله خریدار ایجاد نشده باشد.

از زمان فعالسازی گوشی سامسونگ خود به مدت 18 ماه ضمانت گارانتی وبلاگ مهیار سرویس را دارید. تا یک ماه هم، می توانید از تعویض گوشی بهره ببرید.

گارانتی سامسونگ چه مواردی را پوشش نمی دهد؟

مهم ترین موضوع در خصوص گارانتی گوشی سامسونگ این است که بدانید چه مواردی دقیقا شامل گارانتی شده است و چه مواردی شامل گارانتی نمی شوند. این موضوع در خصوص گارانتی وبلاگ مهیار سرویس هم صادق است. طبیعتا خرید محصولی که شامل گارانتی می گردد بدین معنا نیست که این محصول احتمال خرابی زیادی دارد و قرار است از آن گارانتی بهره ببرید. وجود گارانتی این اطمینان خاطر را به شما می دهد که با خیال راحت تری از محصول خریداری شده بهره ببرید.

در ادامه مواردی را که شامل گارانتی گوشی سامسونگ نمی شوند، مرور می کنیم:

  1. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه یا عمل نکردن به موارد ذکر شده در دفترچه راهنمای کالا
  2. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از باتری (استفاده از شارژر غیر اصل، نوسانات برق، قرار گرفتن در مقابل حرارت زیاد و…)، لوازم جانبی یا قطعات جانبی تأیید نشده از سوی شرکت سامسونگ
  3. صدمه تماشا محصول در اثر نصب نرم افزار یا برنامه ای که به وسیله شرکت سامسونگ طراحی یا تأیید نشده باشد
  4. دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI)
  5. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی و هر تغییر شکل در بدنه دستگاه
  6. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
  7. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای معین شده برای دستگاه
  8. مسائل ناشی از استفاده از محتوای شرکت های متفرقه یا مسائل ناشی از دانلود محتوای مختلف از اینترنت
  9. صدمات ناشی از روت کردن، تغییر منوی ریکاوری، یا تغییر در سیستم عامل دستگاه
  10. دستگاه هایی که دستکاری شده یا به وسیله اشخاصی به جز نمایندگان مجاز وبلاگ مهیار سرویس (https://www.digikala-service.com/) تعمیر شوند.

چگونه گارانتی وبلاگ مهیار سرویس گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟

برای فعالسازی گارانتی وبلاگ مهیار سرویس برای گوشی سامسونگ باید ابتدا گوشی سامسونگ خریداری شده را به وسیله روش هایی که در ادامه بیان می کنیم فعال کنید. بعد از فعال سازی گوشی موبایل، اعتبار گارانتی گوشی هم فعال می گردد. گفتنی است که همه گوشی های سامسونگ گارانتی شده به وسیله وبلاگ مهیار سرویس همراه با کد فعالسازی همتا برای رجیستری گوشی عرضه می شوند.

برای فعال سازی گوشی سامسونگ خریداری شده می توانید از روش های زیر بهره ببرید.

  • استفاده از کد دستوری #7777*
    • در این روش کافی است شماره #7777* با گوشی خریداری شده شماره گیری کنید؛ سپس گزینه فعال سازی دستگاه را انتخاب نموده و کد IMEI را به همراه شماره موبایل و کد رجیستری وارد کنید. در نهایت، پیغام کوتاه تائید فعال سازی گوشی برای شما ارسال خواهد شد.
  • اپلیکیشن همتا
    • برای فعال سازی گوشی سامسونگ خریداری شده می توانید اپلیکیشن همتا را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید؛ به وسیله این اپلیکیشن می توانید به راحتی گوشی سامسونگ خریداری شده را به یاری کد IMEI، شماره موبایل و کد رجیستری فعال کنید.
  • مراجعه به وب سایت رسمی همتا
    • در نهایت، اگر به هر علت نمی خواهید از کد دستوری یا اپلیکیشن همتا بهره ببرید، می توانید با مراجعه به وب سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir و وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد امنیتی، وارد این وب سایت شده و سپس به یاری کد رجیستری، دستگاه خود را فعال کنید.

در نهایت، در صورت احتیاج به استفاده از خدمات گارانتی وبلاگ مهیار سرویس می توانید با شماره 021619390010 تماس گرفته یا به یکی از مراکز حضوری وبلاگ مهیار سرویس مراجعه کنید. لیست کامل مراکز حضوری وبلاگ مهیار سرویس را می توانید در وب سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "گارانتی گوشی های سامسونگ چه مواردی را شامل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارانتی گوشی های سامسونگ چه مواردی را شامل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید