دانشجویان سینمای دانشگاه سوره فیلم می سازند

به گزارش وبلاگ مهیار، پیرو تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سوره و پلتفورم آموزشی و پژوهشی سینِماک، دانشجویان رشته سینما در این دانشگاه می توانند فیلمنامه های خود را به فیلم تبدیل نمایند.

دانشجویان سینمای دانشگاه سوره فیلم می سازند

به گزارش وبلاگ مهیار به نقل از روابط عمومی پلتفورم آموزشی و پژوهشی سینِماک، همزمان با روز ملی سینما، تفاهم نامه همکاری با هدف کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفورم آموزشی و پژوهشی سینِماک منعقد شد.

براساس این تفاهم نامه دانشجویان رشته سینما در دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان خاتمهامه می توانند فیلم فراوری نمایند.

به همین دلیل پلتفورم آموزشی و پژوهشی سینماک در همکاری با دانشگاه سوره فراوری 10 فیلم، 9 دقیقه ای را به عهده گرفته است. تامین تجهیزات فنی در مرحله فیلمبرداری برعهده سینماک بوده و دانشجویان می توانند برای پس فراوری از امکانات دانشگاه سوره استفاده نمایند.

زمان ارائه فیلمنامه اولیه 20 آذرماه خواهد بود و پس از آنالیز، پاسخ اولیه فیلمنامه های منتخب و مشخص استاد راهنما 30 آذرماه اعلام می گردد.

دانشجویانی که فیلمنامه های اولیه آنها انتخاب شده است تا 15 دی ماه، فرصت تکمیل فیلمنامه های خود را دارند و فیلمبرداری از تاریخ 20 دی ماه شروع و در تاریخ 15 بهمن ماه به خاتمه می رسد.

دانشجویان منتخب برای ساخت فیلم های خود، تنها 2 روز زیرنظر استاد راهنما فرصت فیلمبرداری دارند و پس از آن در تاریخ 30 بهمن ماه باید نسخه نهایی خاتمهامه های خود را ارائه دهند.

لازم به شرح است آثار فراوری شده به وسیله پلتفورم سینِماک نمایش داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشجویان سینمای دانشگاه سوره فیلم می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان سینمای دانشگاه سوره فیلم می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید