دستمزد باورنکردنی ارلینگ هالند در سیتی فاش شد

به گزارش وبلاگ مهیار، به گزارش دیلی میل، ارلینگ هالند به برترین شکل ممکن خود را با لیگ برتر وفق داده است. مهاجم نروژی تابستان سال جاری از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و درخشش خوبی در این تیم داشته است. این بازیکن نروژی حقوق کلان یک میلیون یورو در هفته می گیرد که با این احتساب سالی 45 میلیون یورو از این تیم انگلیسی حقوق می گیرد که رقمی بی سابقه است.

دستمزد باورنکردنی ارلینگ هالند در سیتی فاش شد

این بازیکن نروژی مرد لحظه ها در لیگ برتر است و در 12 بازی که برای این باشگاه انگلیسی انجام داده، 19 گل به ثمر رسانده است و در جهت شکستن همه رکورد ها قرار گرفته است. او در ملاقات اخیر تیمش در لیگ قهرمانان برابر کپنهاگن تنها یک نیمه در زمین بود و توانست دو گل به ثمر برساند تا شمار گل های خود را در لیگ قهرمانان به 28 گل در 22 بازی برساند.

ورود او به سیتی پس از پرداخت 60 میلیون یورو به علت بندی در قراردادش با تیم آلمانی صورت گرفت.

این بازیکن بیش از یک میلیون یورو در هفته (900000 پوند) عایدی دارد. این بدان معناست که هالند در سرانجام این فصل می تواند 45 میلیون یورو به جیب بزند.

گفته می گردد که او حقوق پایه ای دارد که مطابق با سایر افراد برتر تیم است، اما بند های پاداش قابل توجهی دارد که این حقوق را به چیزی که در بالا ذکر شد افزایش می دهد.

برای مقایسه کافی است حقوق ستاره دیگر سیتی و لیگ برتر یعنی کوین دی بروین را ببینید که 375 هزار پوند در هفته و کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد 480 هزار پوند در هفته دستمزد می گیرند.

این بازیکن نروژی در این فصل 12 بازی برای سیتیزن ها در تمامی رقابت ها انجام داده که 19 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

منبع: فرارو

به "دستمزد باورنکردنی ارلینگ هالند در سیتی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد باورنکردنی ارلینگ هالند در سیتی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید