راهکارهای مهم برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

به گزارش وبلاگ مهیار، اگر تا به حال از کند بودن تلفن های همراه پیکسل خود (Pixel phone) یا سایر گوشی های اندرویدی ناامید شده اید، چند ترفند می تواند به سرعت بخشیدن به عملکرد در این گوشی یاری کند.

راهکارهای مهم برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی

به گزارش وبلاگ مهیار و به نقل از روزنامه سان، دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید مملو از ابزارها و تنظیمات مفید بسیاری هستند. اما از آنجایی که این ماشین های پیچیده انرژی زیادی مصرف می نمایند، بعضی اوقات سرعت عملکردشان کاهش می یابد.

زمانی که گوشی هوشمند به همان سرعتی که می خواهید حرکت نمی کند یا با تاخیر عملکرد مورد نظر را انجام می دهد. می تواند کاربر را خسته کند. خوشبختانه، راه های زیادی وجود دارد که می توانید سرعت عملکرد آن را افزایش دهید.

در این بخش نکاتی را بیان نموده ایم که می توانید هم اکنون برای افزایش سرعت گوشی خود امتحان کنید.

راه اندازی مجدد دستگاه

راه اندازی مجدد تلفن باید اولین کاری باشد که برای عیب یابی هر مسئله ای در گوشی Pixel انجام می دهید. برای انجام این کار در Pixel 5a و نسخه های قبلی، دکمه روشن/خاموش تلفن تان را حدود 30 ثانیه فشار دهید یا تا زمانی که تلفن تان راه اندازی مجدد گردد.

در Pixel 6 و نسخه های جدیدتر، دکمه های روشن/خاموش و افزایش صدا را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید و روی Restart ضربه بزنید.

به روز رسانی نرم افزار

گاهی اوقات ممکن است گوشی شما به علت اشکال یا اشکالی دچار تاخیر گردد. برترین راه برای بر طرف کردن چنین مشکلاتی این است که نرم افزار خود را به روز کنید. ابتدا برنامه Settings گوشی خود را باز کنید و سپس در قسمت پایین، روی System ضربه بزنید. پیمایش کنید تا زمانی که به روزرسانی سیستم را پیدا کنید در اینجا، شرایط به روزرسانی تلفن خود را خواهید دید، فقط مراحل روی صفحه را دنبال کنید.

آنالیز فضای ذخیره سازی

ممکن است گوشی شما به علت ظرفیت ذخیره سازی آن کند شده باشد. برای آنالیز این موضوع، برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کنید و روی Storage ضربه بزنید. اگر تلفن شما کمتر از 10 درصد فضای ذخیره سازی در دسترس داشته باشد، مشکلاتی به وجود می آیند.

بیشتر بخوانید:

  • گوشی های قدیمی اندرویدی به روز رسانی نخواهند شد | لیست گوشی های گلکسی که در آینده آپدیت نمی شوند

می توانید با استفاده از کارت microSD فضا را آزاد کنید، که حجم رسانه ها و برنامه هایی را که می توانید در تلفن تان نگه دارید افزایش می دهد. این به شما امکان می دهد حجم زیادی از داده ها را از تلفن خود به دستگاه های دیگر منتقل کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "راهکارهای مهم برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای مهم برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید